Nyt ei kyllä ymmärrys riitä

Monni expertit neuvoja
Sokkelot ovat kuteneet nyt 7 kertaa, noin viikon välein. Olen saanut 4 kertaa kutumunia talteen keräämällä niitä luolista monnien kutemisen jälkeen.
Olen laittanut kudun:
-erilliseen 45 litraiseen akvaarioon jossa uusi vesi mutta samat vesiarvot
-kelluvaan poikasaltaaseen samaan akvaarioon emokalojen kanssa
-erilliseen 10 litraiseen pikku altaaseen ottaen veden emokalojen akvaariosta
Joka kerta kaikissa on ollut ilmastus ja pieni suodatin (paitsi kelluvaan altaaseen ei suodatin mahtunut).
Joka kerta olen saanut kerättyä 20-50 kutumunaa. Ja joka kerta suurinosa kudusta homehtuu ja muutama (2-10) poikanen kuoriutuu, ja nämä kuoriutuneet kuolevat noin vuorokaudessa kaikki.
Emokalojen akvaariossa ei ole näkynyt yhtään poikasta vaikka ensimmäisen kerran kutivat 1.1.. Eli ilmeisesti myöskään akvaarion puolella poikaset eivät selviydy.
Vesiarvot:
No3 - 25
No2 - 0
GH - 6
KH - 3
pH - 7
lämpötila nyt 26 astetta (lämpöä on kokeiltu 23-26 asteen välillä mutta sillä ei ole ollut mitään vaikutusta kutuun)
Vedenvaihtoja teen n.3 viikon välein n. puolet akvaarion vedestä. Akvaario tosiaan 200L ja kaloina ainoastaan 2 sokkeloripsaria.
Monnit ruokin 2-3 kertaa päivässä. 2 tablettia kerralla tai 1 pussi tetran fresh delicaa kerralla.
Vedenparannus aine: Seachem Prime
Onko mitään ideoita tai olisiko vedessä jotain häikkää jota en ole mitannut? Tällä hetkellä on vain nuo perustestit. Luin että intianmantelipuun lehdillä olisi kudun homehtumista estävä vaikutus, onko näin? Kannattaisiko sitä kokeilla? Pitäisikö vedenvaihto välejä tihentää?
Tuntuu niin turhauttavalta kun kerta toisensa jälkeen yksikään poikanen ei jää henkiin..