Tulisuppusuu

Tetrat, seisojakalat, piraijat, tapparakalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

muikkunen
Junior Member
Junior Member
Viestit: 97
Liittynyt: 21:35, 29.09.2007
Paikkakunta: Jämsänkoski/TAS

Re: Tulisuppusuu

Viesti Kirjoittaja muikkunen »

Nostelenpa tätä vähän. Millaisten kalojen seurassa teillä näitä suppusuita on? Olisi ihan varteenotettava vaihtoehto tuohon pikkuakvaarioon.
thank
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1528
Liittynyt: 16:30, 12.01.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kemijärvi, Lappi

Re: Tulisuppusuu

Viesti Kirjoittaja thank »

Itse hoksin netin kautta, että Helsingin akvaariokeskuksella on näitä myynnissä, ihan mielettömän upeita kaloja. 8O Minulle on suositeltu altaaseeni pintakaloiksi suppusuita, mutten ole oikein innostunut niistä ennen kuin törmäsin tulisuppusuuhun. Hinku olisi kova hankkia, mutta näiden keskustelujen perusteella taidan kyllä jättää väliin ja hankkia sitten, kun varmasti osaan kalaseni hoitaa kunnialla. :P
Piia85
Member
Member
Viestit: 498
Liittynyt: 18:39, 16.11.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Karkkila

Re: Tulisuppusuu

Viesti Kirjoittaja Piia85 »

Tulisuppusuut ovat kyllä oikein kauniita kaloja, varmasti jossain vaiheessa näitä löytyy jostain minun akvaariostani :)
thank
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1528
Liittynyt: 16:30, 12.01.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kemijärvi, Lappi

Re: Tulisuppusuu

Viesti Kirjoittaja thank »

Piia85 kirjoitti:Tulisuppusuut ovat kyllä oikein kauniita kaloja, varmasti jossain vaiheessa näitä löytyy jostain minun akvaariostani :)
Jos näät niitä jossain teilläpäin / saat Tarun kautta tilattua, ilmoittele mulle niin miekin yritän hommata. :) Oon muutamaan liikkeeseen ottanut yhteyttä josko näitä saisi tilattua, ainoa vastaus jonka tähän mennessä olen saanut, on, että ajoittain, nyt loppu.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tulisuppusuu

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Onkos noiden suppusuiden myyntihinnat laskenu kun itse muistan kun olen nähnyt niitä myytävän akvaarioliikkeissä niin hinnat on ollu alle 5€/kpl
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
Wyrda
Senior Member
Senior Member
Viestit: 725
Liittynyt: 17:14, 28.08.2006
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulisuppusuu

Viesti Kirjoittaja Wyrda »

KalaKissa kirjoitti:Onkos noiden suppusuiden myyntihinnat laskenu kun itse muistan kun olen nähnyt niitä myytävän akvaarioliikkeissä niin hinnat on ollu alle 5€/kpl
Onko ollut oikeasti tulisuppusuista kyse? Kääpiösuppusuut tyypillisesti halpoja, tulisuppusuut ja vastaavat sitten siellä 20 e huiteilla.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tulisuppusuu

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Nämä ostin tänään pallokalojen saatua uuden kodin.
Nämä ostin tänään pallokalojen saatua uuden kodin.
IMG_5080.JPG (58.42 KiB) Katsottu 2621 kertaa
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tulisuppusuu

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Noi oli hieman yli 10€/kpl <-- onkohan noi oikeita tulisuppusuita? Tuli vaan mieleen ko näistä sanotaan että ovat kalliita kaloja.
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tulisuppusuu

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Onko kellään kokemusta Tulisuppusuiden kudusta ja kasvatuksesta ? Löytyi vain ulkomaalaisista keskustelufoorumeista juttuja, mutta olisi kiva kuulla että onko täällä yhtään kokemusta kyseisestä asiasta? Meidän altaassa tapahtui kuteminen ja nyt olisi kiva tietää että kuinka vaikeita poikasten kasvatus on.
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tetrat”