Muista kesäkurpitsa vesseleille. Näin helmerit ja partikset saavat massaa ja energiaa koko ajan. Kasvavia kun ovat - toisin kuin varttuneet yksilöt lähes vain leveyssuunnassa.

Valvoja: Moderaattorit
Kurkkukin käy - mutta fisuni ovat laatutietoisia ja nyrpistelevät kurkkua - epäilevät minun säästävän roposia ja antavan huonompaa ja halvempaa kamaa:). Mutta vaihteluksi sekin ok. Mutta tosiaan kalat minulla paljon mieluummin syövät kesistä. Pitää valkata pehmeät ja mehevät, kuivat ei maistu.suomunaama kirjoitti:No perhana, tänään kävin kaupassa ja pyörin vielä vihannesosastollakin kohtuullisen kauan, mutta ei sitten tullut mieleen se kesäkurpitsa.Raukat ovat siis edelleen kurkku- ja tablettidieetillä. Hauskaahan noilla silti on. Odotusten vastaisesti helmerit ovat paljon rohkeampia kuin valkoiset kaverinsa. Pitäis vissiin virittää jotain ilmastustakin tonne, sukikset aina pärjänneet sillä, mitä pinnalta tulee. Mutta lämmön noustessa ja vaativampien kalojen kanssa vois olla tarpeen.
Ahkera tyttö vielä vartuttuaankin - ja syöppö kuten äitinsä.Onnimanni kirjoitti:Voivoi. Yhden mustatetran maallinen - tai vedenalainen - vaellus päättyi.Ikä alkaa jo painaa parvea ja on odottavissa lisää lähtijöitä.
Sen sijaan eräitä ei ikä paina. Kesällä ostamani M-kokoinen mangrovekanto alkaa lähestyä kokoa S koska Armi von Partanen on jyystää sitä aivan hulluna joka päivä. Olen siis laponnut osan kannosta vessanpönttöön ja loputkin tod.näk. menee ensi kevääseen mennessä.
Täytyyhän sun olla nimimerkillesi uskollinen Fisutar10.Fisutar10 kirjoitti:
Ja viimeiset kuuluisat sanat...tämä oli "viimeinen" akvaarioni....Jaa..........10. purkki tulossa Akvakeskuksesta. Pieni 110 litran Juwel Rekord mahtuu vielä keittiöön.![]()