valkyria kirjoitti:Kalaton1
Tsemppiä selän kanssa <3. itsekin olen selkävaivainen, joten tiedän mitä se on :/
Kiitos tsempeistä

pitkää pinnaahan tää välillä vaatii
Mullakin tuo selkä ilmeisesti synnynnäisen heikkouden takia vähän tööt, leikkauksia ei tähän ikään mennessä ole onneksi tarvittu kuin yksi kaularankaan, mutta vanhuutta innolla odottaen...
Pohdintoja tälle päivälle, 125l akvaarioon kolme jättiläisvesimiekkaa voi olla liikaa(kaksi tuonne ostin ja yhden kolmesta siirsin lisäksi seuralasta). Ne kolme oli ehkä liikaa jo tuonne 180 litraiseenkin, blokkaavat niin tehokkaasti valoa kaikilta muilta kasveilta. Harkitsen luopuvani muutamasta, kun seuralaan en niitä ainakaan tunge kun juuri kivasti sain sinnekin tilan tuntua ja kalojakin näkee joskus.
Toinen mikä kasvaa liian isoksi ja nopeasti tuolla riossa on jättiläisvallisneria, pinta on täys sitä, sekin vähentää valoa entisestään. Sitä voisi karsia niin että jättäisi aina muutaman taimen kumpaakin päätyyn.
Mies ja tyttö toi äitille tänään kaupoista kartonkeja kaikissa sateenkaaren väreissä, olen niitä teippaillut ja sovitellut akvaan, vaalean lila näyttäs nyt kivalta tällä hetkellä.
Mun yksi pelkoni toteutui tänään, eli se että jossain vaiheessa mies ja tyttö käyvät kalakaupoilla omatoimisesti, konsultoimatta ensin mulle....TADAA, meille muutti vaaleansininen/lila taistelukala tytteli tänään. Olin että
Molemmat selitti kilpaa kuinka halusivat yllättää, ja siinä totisesti onnistuivat
Vanhalle äijälle kuulemma piristykseksi, koitin selittää että tänne ei kaivata poikasia tällä hetkellä, eikä varsinkaan taistovauvoja joista mulla ei ole minkään valtakunnan kokemusta.
Tavallaan suloista, mutta sain vannomaan että tällaisia hankintoja ei sitten mennä enään "yllätyksenä" tekemään. Onneksi eivät sentään mitään liian isoksi kasvavaa tuonut joten suurimmalta mielipahalta vältyttiin.
Taisto tyttö joka nimettiin Siniksi muutti seuralaan, uskon sen viihtyvän siellä.
Että tällaista täällä