Akvaarioharrastus: myynti muutossa?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
mwarsell
Junior Member
Junior Member

Akvaarioharrastus: myynti muutossa?

Viesti Kirjoittaja mwarsell »

Moikka,

Minulla 1 x 96l ja 1 x 200l akvaariot. Tässä olisi lähikuukausina muutta edessä pienempään asuntoon. En pysty luultavasti sinne mahduttamaan näitä. Minun on parasta ehkä myydä kaikki.

Miten tässä kannattaa toimia? Tietenkin kalat ensin myyntiin? Sitten kasvit jos menee ja muut?

Ahdistaa...:-/
Vle1ko
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Re: Akvaarioharrastus: myynti muutossa?

Viesti Kirjoittaja Vle1ko »

Olen ollut itse samassa tilanteessa joten tiedän mitä käyt lävitse.
Itse jouduin luopumaan omasta isommasta altaastani naurettavaan hintaan, kun en tajunnut valmistautua ajoissa.

Itse lähtisin myymään kumpaakin allasta ensisijaisesti pakettina ja melko edulliseen hintaan, koska altaista on kumminkin päästävä eroon ellet halua päätyä samaan tilanteeseen kuin minä.

Toissijaisesti voi koittaa myydä erikseen. Kasvit lienee järkevintä lahjoittaa tai myydä pilkkahintaan, kaloissakin pätee sama ellei sinulta löydy jotain harvinaisempaa lajia. Tekniikka onkin sitten ainut mistä voi pyytää jotain, koska tekniikan tarvittaessa voi muuttaa mukanaan ja myydä myöhemmin. Pelkistä altaista ei kannata pyytää suunnatonta määrää, koska jälleen on riski päätyä siihen että muuttopäivänäsi käsissäsi on edelleen kaksi allasta.

Muoks* Mitä aiemmin olet liikenteessä sitä paremmin saat omiasi takaisin.
Altaassa uiskennellut Serrasalmus rhombeus, Serrasalmus sanchezi, ja tällä hetkellä Serrasalmus manueli, sekä Pygocentrus nattererit.
http://www.opefe.com/ Paljon piraijainfoa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”