ja sitten vielä jankutan asiasta josta en itsekään vielä paljon tiedä, tuosta alhaisesta GH:sta ja mineraalin puutoksesta.se tuskin tässä nyt on ainakaan yksin syynä penan tapauksessa. en tiedä miten pian tuollainen pieni puutos vaikuttaisi kaloihin, menisikö siihen viikkoja, kuukausia vai vuosia? tuskin se ihan heti näkyisi, kun ne kuitenkin niitä mineraaleja vähän saa, kun ei GH ihan nolla ole. eläähän ihminenkin vaikka pelkällä makaroonilla ilman mitään mineraaleja ja vitamiineja tiettyyn pisteeseen ilman ongelmia... ja jos tuo puutos menisi siihen pisteeseen että oireita ilmenee, kuinka nopeasti se korjautuu jos mineraaleja lisätään, vai korjautuuko enää? tietääkö joku?
tuo asia kiinnostaa ihan omistakin syistä, olen suunnitellut kultsien GH:n nostoa 7:stä kymmeneen ja tietoa tuntuu löytyvän vähän, mitä nuo puutokset tai liikamäärät aiheuttaa ja millä aikavälillä. meillähän hanasta GH on yksi niin sitä on joka tapauksessa pakko nostaa ja minä olen ehkä liiankin hanakka optimoimaan kaiken, löysemmälläkin otteella varmaan pärjäisi vähemmällä stressillä