1. No tuossa jaloissa oli kyllä tekemistä. Onneksi ja ihmeeksi jalusta oli jo valmiiksi melko hyvin vaaterissa, vain oikeastaan vasenta etukulmaa piti säätää. Kävi kyllä sinällään helposti, vaikka olikin jo tyhjä allas päällä. Akvaarioliikkeen mies kävi ekstrakäynnin ennen kuin aloin täyttää allasta että kaikki on ok, ihan vain mun mielenrauhan vuoks.
2. Kantamassa oli neljä miestä. Tosin he olivat pianonkuljetusliikkeestä. Itse en olisi enää tuota lähtenyt roudaamaan tuosta kuistista sisään (katso kuvaa threadin alussa). Ammattilaiset on ammattilaisia. Itse kannoin kolmen kaverin kanssa tuon edeltävän kaksimetrisen perille, ja totesin jo silloin että oli niin hilkulla näppivoimien kanssa että isompaa ei sitten roudata itse.
3. Myyjä toimitti altaan pihaan. Jalusta roudattiin siis ensin itse ja sitten pianomiehet tulivat seuraavana päivänä kantamaan altaan itsessään sisään. Kaikenkaikkiaan siis itse pääsi vähällä. Musta viisaampaa käyttää rahaa ammttilaisiin kuin yrittää itse, ja ehkä katua myöhemmin
Vesi on alkanut kirkastua! Seuraavaksi sitten tausta hankintaan. Vielä ei ole ideaa että millaista..