Liike 1. Yritin kolmella eri kalatilauskerralla tilata vähän erikoisempia kaloja. Kahdella ekalla kerralla minulle ei ilmoitettu mitään että kaloja ei ollut tukussa, kävin aina itse tiedustelemassa asiaa liikkeestä jälkikäteen. Kolmannella kerralla kävi samoin, minulle ei ilmoitettu mitään, ja yritin kalatilauspäivänä soittaa useamman kerran liikkeeseen, että onko kaloja saatu. Noh puheluihin ei vastattu, oletin että kaloja ei ole saatu, kun minulle oli luvattu soittaa (ja ilmoittaa hinta ja kysyä tilattava määrä) jos niitä tukussa on. Tilasin sitten toiseen liikkeeseen. Seuraavan kerran kun kävin tässä liikkeessä niin kertoivat että ovat tilanneet niitä haluamiani kaloja

Liike 2. Soittelin tiedustellakseni kalliimmista kaloista, joita liikkeessä oli. Ehdottivat sitten itse että varaisivat ne minulle, vaikka kuljetuspäivästä ei ollut vielä tietoa. Meniköhän muutama päivä ja soittivat etteivät voi pitää varauksessa niin pitkää aikaa. Puhelun jälkeen samana päivänä huomasin että olivat jo myyneet kalat. Harmitti kun olisin järjestänyt haun jo nopeastikin jos olisin tiennyt aiemmin että haulla on kiire.
Liike 3. Tilasin ja varasin kaloja, joita lähdin kauempaa junalla hakemaan. Perillä huomasin ettei kaloja ollut edes varattu minulle, vaikka ne oli minulle tilattu ja hinnasta sähköpostitse sovittu yms. Kuka vain olisi ne voinut ennen hakupäivääni liikkeestä ostaa.
Olenko vain herkkänahkainen vai onko nämä mielestänne vähän leväperäistä toimintaa akvaarioliikkeissä?