Montako partista kannattaa ottaa....
Valvoja: Moderaattorit
Montako partista kannattaa ottaa....
140 litrasessani asustaa partis tyttö ja poika, joten kysyisin kannattaako enää hankkia yhtä tyttöä? Mahtuuko? Tulevatko miten toimeen? Paikallisessa eläinkaupassa sanottiin että sopii, mutta tahtoisin vielä kysästä kun itsellä epäilyttää.
Edit: Lauseet alkaa edelleen isolla kirjaimella. Pehis
Edit: Lauseet alkaa edelleen isolla kirjaimella. Pehis
Jos aloitat lauseen. poitsu, on se kirjoitettu pienellä alkukirjaimella. Kun kuuluisi aloittaa. Poitsu, ei se sen kummempaa ole kuin ettei forumin jutut menisi niin että kaikki kirjoittavat pienillä kirjaimilla koko juttunsa ilman välimerkkejä.
Ja juttua voi jaotella kappaleilla helpottamaan pidempien juttujen luettavuutta. Voit kokeilla kirjoittaa itse jonkin pidemmän tarinan ilman isoja kirjaimia ja välimerkkejä ilman kappalejakoja ja lukea sen jutun, niin huomaat miten vaikea se on lukea...* )
Trv. Timppa.
-------------------------
Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee.
Ja juttua voi jaotella kappaleilla helpottamaan pidempien juttujen luettavuutta. Voit kokeilla kirjoittaa itse jonkin pidemmän tarinan ilman isoja kirjaimia ja välimerkkejä ilman kappalejakoja ja lukea sen jutun, niin huomaat miten vaikea se on lukea...* )
Trv. Timppa.
-------------------------
Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee.
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
quote:
Mikä isollakirjaimella huomautus tulee jatkuvasti? Enkö muka ole kirjoittanut? Tai en vaa tajua kun olen uusi täällä, et mikä on homman nimi...
Huomautus tulee kun lauseet alkaa pienellä kirjaimella tai jotain muuta korjattavaa on löytynyt.
Syy minkä takia et huomaa sitä on että samalla kun huomautus tulee niin virheet korjataan
Kenkke kenkke koing, kenkke kenkke koing, kenkkekenkkekenkke kenkke koi...
Mikä isollakirjaimella huomautus tulee jatkuvasti? Enkö muka ole kirjoittanut? Tai en vaa tajua kun olen uusi täällä, et mikä on homman nimi...
Huomautus tulee kun lauseet alkaa pienellä kirjaimella tai jotain muuta korjattavaa on löytynyt.
Syy minkä takia et huomaa sitä on että samalla kun huomautus tulee niin virheet korjataan
Kenkke kenkke koing, kenkke kenkke koing, kenkkekenkkekenkke kenkke koi...
-
- Junior Member
- Viesti:
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
-
- Junior Member
- Viesti: