quote:
Löytyy olen jopa kiekkokaloista sellaisia nähnytkin ja jopa hoitanutkin, kaverini Tapio Kiuru löysi sellaisen Manauksesta kalatukusta ja toi suomeen. Kala ei ollut albino mutta vaaleankeltaisen/turkoosi luonnonmutatio Royal Blue luonnonkiekkokalasta. Yritän hommata kalasta kuvan jos saan Tapiolta siihen julkaisuoikeuden. Mikäköhän Mr. Holzingilla on luonnonmutaatioita vastaan kaloissa.
Samasta syystä en nauti ajatuksesta mennä sirkukseen katsomaan kyttyräselkäistä miestä ja parrakasta naista.
-Holzig-
Utelias aloittelija kyselee
Valvoja: Moderaattorit
-
CalypsoMike
- Junior Member

-
Holstedt
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
quote:
>Samasta syystä en nauti ajatuksesta mennä sirkukseen katsomaan kyttyräselkäistä miestä ja parrakasta naista.
Ilmeisesti sinulla ei ole tuttuja ihmisiä jotka olisivat kehitysvammaisia
Jos minulla siis olisi kehitysvammaisia tuttuja niin sinäkö haluaisit mennä katselemaan heitä sirkukseen?
-Holzig-
>Samasta syystä en nauti ajatuksesta mennä sirkukseen katsomaan kyttyräselkäistä miestä ja parrakasta naista.
Jos minulla siis olisi kehitysvammaisia tuttuja niin sinäkö haluaisit mennä katselemaan heitä sirkukseen?
-Holzig-
-
Kaizu
- Imperaattori

- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
quote:
quote:
Ehkäpä homma nyt on hiukan lipsunut pigmenttihäiriöstä liian pitkälle, mutta eikö Holzig haluaisi että hänen kehitysvammaisia tuttujaan kohdeltaisiin kuten ns. normaaleja ihmisiä?
--
Not all men are fools...some are bachelors.
quote:
Ehkäpä homma nyt on hiukan lipsunut pigmenttihäiriöstä liian pitkälle, mutta eikö Holzig haluaisi että hänen kehitysvammaisia tuttujaan kohdeltaisiin kuten ns. normaaleja ihmisiä?
--
Not all men are fools...some are bachelors.