no peruskoulu käyty ja tällä hetkellä opiskelen kauppaoppilaitoksella, olen suuntautunut taloushallintoon, mutta mitään kirjanpitäjää minusta ei tule! Oli vain pakko valita asiakaspalvelun ja taloushallinnon välillä, aattelin sitten jos taloushallinnosta olisi hyötyä, oikeasti en edes olisi missään kauppiksessa jos ei olisi pakko, mutta taidekouluihin ei vielä pääse peruskoulun jälkeen ja niinpä menin sitten kauppikseen ,enään on 1 vuosi edessä, sen jälkeen suuntaankin Helsingin taideteolliseen, ehkä graaffisen suunnittelijan linjalle. KIinostaa nimittäin tehdä itse käsillä jotain ja suunnitella esim julisteita jne..

olen harrastanut piirtämistä monta vuotta itse asiassa pienestä pitäen, myös yhden animaation olen tehnyt, sekä maalaillut, muovaillut savesta jne.. Taideteollinen on unelma koulu jos pääsisin sinne, pyrkiminen vaikeaa.

Ehkä minusta joku päivä vielä graaffikko tulee.. Akvaarion pito aina ollut kiehtova harrastus

Nyt täytyy alkaa pienentämään kalavalikoimaa sillä en saa kaikkia altaita mukaan raahattua,

opiskelija kämpissä ei tilaa. Enään vuosi aikaa, enkä tiedä mitä tehdä, kaloista niin vaikea luopua.. Altaita nimittäin aika monta..Mutta uhrauksia pakko tehdä, ehkä sitten tämän opiskelu vaiheen jälkeen palaan taas harrastuksen pariin kunnolla ja allas määrä kasvaa ennalleen