Amos kirjoitti:Häpeämättä, kyllä. suuri osa oli ilman pohjahiekkaa poikasilla, tihein vedenvaihdoin. Poikasaltaat olivat räkeissä tilavassa kylpyhuoneessa, joten hoitamiset oli helppo tehdä.miljoonakala84 kirjoitti:Siis jos nyt oikeen älysin tuon tekstin, niin siulako siis oli 23 akvaariota?23 vielä pari vuotta sitten.![]()
Itellä on 5kpl noita akvaarioita ja tuo määrä on kyllä ihan sopiva, välillä kyllä tuntuu että ei jaksas näinkää montaa hoitaa.
miljoonakala84 - Kyllä vaan, tuli nähtyä tämä omin silmin.

Niin ja muutoin.. 1,5 vuodessa altaiden määrä kasvanut neljään... Kiikarissa 400-500 litranen lätäkkö.
a.) Tilaa kyllä löytyy kun niin tahtoo.. ja tietenni suunnittelulla! b.) Aikaa on vaikka esim mä olen vuorotyössä.. sitäkin löytyy kun tahtoo - itse asiassa akvojen hoito on varsin hyvää terapiaa itselleni. Vanhukset on joskus tosi rasittavia hoidokkeja. Akvat ei! c.) Älä hanki puolisoa niin ongelmaa ei edes tule.Menee vähän OT:ksi mutta en voi kuin ihastella, miten: a) saatte kaikki nuo tankit sopimaan jonnekin? b) löydätte aikaa hoitaa ne kaikki? c) puhutte mahdollisen puolisonne ympäri useammalle altaalle?![]()