Puljaaja kirjoitti:Puljaaja kirjoitti:Aiemmin oli 8 allasta kaloja, sitten useamman vuoden "tauko", eli yhden-kahden altaan kanssa mentiin.
Nyt on lukumäärä oudosti kasvanut taas viiteen, ja eteisessä odottaa uusi tulokas vielä tyhjillään..
Itseäni lainailen ja joudun toteamaan, että räpylästä lähti taas..

Tuosta sanomastani ei kovin montaa päivää ole ja nyt on allasmäärä salavihkaa noussut kahdeksaan..

Hihihii, vahinko kiertämään
Mä olen oikeasti kamalan ylpeä itsestäni, että sain edes yhden tyhjän altaan oikeasti ulos huushollista, mutta äkkiäkös sitä hommaa yhden isomman tilalle...
Mun ei onneksi tarvitse puhua puolisoa ympäri, senkus vaan lätkäisee altaan pystyyn jos jonnekin vielä sopii. Altaita on jo niin paljon muutenkin, ettei se tosiaan kyllä edes huomais uuden ilmestyneen
Tilaa, sitä on aina järjestettävissä. Kätevästi pääsee turhista mööpeleistä eroon samalla, ukolle lupasin jättää sohvan, sängyn ja telkkarin.
Aikaa, kyllä sitä pitkin viikkoa aina joku rako löytyy milloin puuhastella vedenvaihtoja ja muuten vaan läträtä.
Mä olin vielä vähän aikaa sitten sitä mieltä, että en ala sähläämään muiden kuin noiden normialtaiden kanssa, en rupea säätelemään mitään vesiarvoja kun olen laiska. Kuinkas kävikään, ilmestyi nurkkiin Malawi ja Tanganjika.
Nyt kutkuttelis vielä ihan vähäsen nakata se riuttakin pystyyn johonkin nurkkaan...
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)