--------------------------
Kädessä on tämän näköstä ihottumaa.

Valvoja: Moderaattorit
Ei, sitten se olisi atopiaa. Pirullinen vaiva.Holstedt kirjoitti:Itse olin näkevinäni demonin piirteet tuossa kädessä kun sopivasta kulmasta katsoin. Ettei vain olisi kalatubin sijaan kyse riivauksesta?
Mulla on melkein jatkuvasti jotain pikku naarmuja/haavoja käsissä työni takia, mutta ihan rohkeasti silti läträän akvaarioiden kanssa, ja ikinä ei ole tullut mitään ongelmia vaikka en edes käytä mitään suojahanskoja.RvaHuu kirjoitti:Pitäisikö tässä nyt atoopikon oikein huolestua... Ei sellaista hetkeä olekaan, etteikö käsissä ja sormissa olisi joku paikka rikki. Onko muita atoopikkoharrastajia..?
Mulla just ranteisiin kämmenen puolelle tuli yhdessä vaiheessa sellainen tuikkukynttilän kokoinen läntti, ja sitä ei meinannut saada millään pois. Sitten se siirtyili käsissä paikasta toiseen. Sormesta toiseen...miljoonakala84 kirjoitti:Vitsi pitääpä nyt kauhistella, että olisinkohan mie mahdollisesti saanu tommosen kalatuberkuloosi tartunnan, kun miula on oikean käden ranteessa just käden alapuolella
isohko kutiseva ihottuma laikku joka on ollu tuossa monta kuukautta ja näyttäs että alemmaksi on kehittymässä toinen ihottuma laikku.