Porilaisia harrastajia ?
Valvoja: Moderaattorit
Meikä taas muutti Liinaharjan perämettistä just Viikkariin joten matka eikä mikään ole mullekaan.
Varmasti irkkubaari on ihan mukava paikka, itsekin siellä pari kertaa pistäytyneenä, mutta saako sieltä kirsikkaolutta? Se kun taitaa tällä hetkellä olla alkomahoolipitoisista juomista ainoa, joka menee tökkimättä alas....
Näin ollen meikäläinen on ollut jo muutaman kuukauden selvispäiten "ryyppyiltoinakin". 
-Chyental-
Joka paikastahan lie saa limua ja kahvia yms?Chyental kirjoitti:...mutta saako sieltä kirsikkaolutta? Se kun taitaa tällä hetkellä olla alkomahoolipitoisista juomista ainoa, joka menee tökkimättä alas....![]()
Koskapa ei varsinaisia ehdotuksia ole vielä tullut, niin laitan tähän (kirsikkaoluen mahdollisesta puuttumisesta huolimatta) näin: Menen huomenna (maanantaina 9.12.) illalla tuopposelle Parnell's:iin kello 19.00. Jos joku haluaa tulla mukaan, niin tervetulleita olette kaikki ihan keskustelemaan kaloista tai muuten vain maailmaa parantamaan. Koskapa tähän asti en tunne näöltä muuta kuin yhden porilaisista akvaharrastajista, niin pistäkää vaikka hälläri yllä mainittuun puhelinnumeroon saapuessanne paikalle. Se, jonka pöydällä pirisee, oon mä.
-K-
PS. Vaikka kuka tulisi, niin kukkasta en rintaan laita.
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr
-
KingLittle
- Junior Member

Pääsee ko. paikkaan muulloinkin. Itse tapaan käydä harvakseltaan, mutta menen kyllä useamminkin, jos syytä löytyy. Eipä sillä... Jos istuudutaan kahville joskus päiväsaikaan, niin sekin sopii.KingLittle kirjoitti:Snif, mä en ainakaan pääse kun oon tohon aikaan päiväunilla, meen yöksi töihin
-K-
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr
Kun kerroit että otat vaimokkeen mukaan, niin sehän hyvä! Yritin avokkia pyytää mukaan mein miittiin/akvaseuran kokoukseen, mutta se meinas, ettei hää pysty osallistumaan keskusteluun ku ei tiiä mitään akvaarioista... sillä ei siis vielä oo omia kaloja, mut jahka mun monnisen poikaset kasvaa isoiksi ni pikkuakvaariosta tehdään hälle akvaario. Toki se viikottain tekee mun kanssa vedenvaihdot, tietää miten akvaario perustetaan ja tietää mitä kaloja mulla on, mutta siitä on hyvä aloittaa. 
-Chyental-