mirauria kirjoitti:Sun tripartita on niin nätti

Toi mun vaan kituu tuolla

Noh. Täytyy siirtää se sitten 54:seen, kun siihen saa sen uuden valaisimen. Jospa siellä viihtyis paremmin sitten.
Se kyllä on menestynyt mulla ihmeen hyvin, vaikka onkin vähän vaateliaampi valon suhteen ja mulla kun tosiaan just toi tripartita saa enimmät valonsa siitä ikälopusta sylvanian daylight putkesta ja tuosta paremmasta putkesta valoa ei siihen kohtaan juurikaan pääse, kun tripartita on tuossa kannon varjossa!

Mä vieläkin tässä pähkäilen, että pitikö sittenkin odottaa se freshwater putki, joka korostaa tota vihreetä ( olisi siis samanlaisen sävyinen valaistus kuin nytkin ) vai tosiaan se kasveille parempi ja punaisia kasvien värejä vahvistava ja korostava aquastar..
Osaisitko sinä sanoa tähän dilemmaan jotain..?

Tarviin nyt ehottomasti toisenkin mielipiteen, kun omani nyt vähän vaihtelee laidasta laitaan..!
Kyllä se sinunkin tripartita siitä lähtee kasvuun!

Se oli mullakin alkuunsa kituliaan näköinen ja näkyy samaa harrastavan tuolla 100 litraisessakin!

Sitten kunhan se asettuu kunnolla aloilleen ja vähän juurtuu pohjaan, niin se alkaa kasvaa ja tuuhistua kivasti ( tuo ei näy sitten tykkäävän hirveesti paikanvaihdoista tai toiseen altaaseen muutosta..

)! Ja varmasti tuo sulle tuleva valomäärä innostaa tripartitan viimeistään hyvään kasvuun ja pitää sen kasvutavan kauniisti matalana!