Kuinka paljon tästä kehtaisi pyytää?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Chrystal
Member
Member
Akvaarioseurat: -
Sukupuoli: Nainen

Kuinka paljon tästä kehtaisi pyytää?

Viesti Kirjoittaja Chrystal »

Olemme myymässä 128-litraisen akvaariomme. Ostamme tilalle isomman. Kuinkahan paljon enintään uskaltaisi pyytää tästä naarmuisesta akvaariosta, uudesta suodattimesta ja vanhanvanhasta valaisimesta(jossa uudet loistarit)? Mukaan saattaisi tulla myös juurakko ja sorat jos ostaja itse haluaa... Kuinkahan paljon tästä kehtaa pyytää enintään?
Kuka sanoikaan akvaarioita rentouttavaksi ja huolettomaksi harrastukseksi?
minna.o1
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minna.o1 »

Oliskohan 50e pistä pieni hinta jos todella haluat menevän. Altaita on tarjolla vaikka kuinka ja kerta kuvasit vanhaksi ja naarmuiseksi niin ei kovin paljoa voi kannata pyytää. :roll:
Minä, mies, poikia 3 kpl
plenty
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja plenty »

Altaita on tarjolla vaikka kuinka paljon, mutta enpä ole saanut yhtään vastausta osto-ilmooni :roll: - täytyy sanoa, että ihmettelen, että kukaan ei ole suht normikokoista allasta myymässä [;)].
* Huvinsa kullakin! *
Anna-Marjatta
Advanced Member
Advanced Member

Re: Kuinka paljon tästä kehtaisi pyytää?

Viesti Kirjoittaja Anna-Marjatta »

Chrystal kirjoitti:Olemme myymässä 128-litraisen akvaariomme. Ostamme tilalle isomman. Kuinkahan paljon enintään uskaltaisi pyytää tästä naarmuisesta akvaariosta, uudesta suodattimesta ja vanhanvanhasta valaisimesta(jossa uudet loistarit)? Mukaan saattaisi tulla myös juurakko ja sorat jos ostaja itse haluaa... Kuinkahan paljon tästä kehtaa pyytää enintään?
Kerro ihmeessä mikä suodatin altaaseen mukaan tulee? Onko valaisin 1 vai 2 putkinen? Kuinka pitkä valaisin?
cruella
Member
Member

Akva

Viesti Kirjoittaja cruella »

mä maksaisin 100e..
146l sekä 3 maatiaiskissaa ja sfinx-kissa.
Czakki
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Czakki »

Sain oman giantin 40 eurolla joten tosta maksaisin 60e
Optimisti näkee munkkirinkilän mutta pessimisti näkee vain reiän. - Wilson McLandburgh
Kisu74
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisu74 »

MIekin oisin jotain maks 100€ valmis maksamaan.. Mut sit taas.. Hullu ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa. Eli teette vaikka ilmoituksen tänne altaasta tietyllä hintapyynnöllä ja/tai tarjousten perusteella. Sit jos huuto.nettiin laitatte, niin hv:ksi se minkä vähintään haluutte ja katsotte mitä saatte. :)
Chrystal
Member
Member
Akvaarioseurat: -

Viesti Kirjoittaja Chrystal »

No suodatin on tetratec-sisäsuodatin ja n. 1 kk vanha... Valaisin on melko rämä kaksiputkinen. Pituutta en tiiä.
Kuka sanoikaan akvaarioita rentouttavaksi ja huolettomaksi harrastukseksi?
keijusto
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja keijusto »

Perussääntö tuntuu olevan käytetyissä euro per litra, jalustan kanssa enempi. Jos on kovin vanha ja naarmuinen tai muuta häikkää niin vähän vähemmän sitten. Mutta 50e mitä joku ehdotti on kyllä jo tosi alakanttiin. Sillä hinnalla moni varmaan ihmettelee että mitäs vikaa tuossa on... Riippuu tietysti paljon ihmisestä, itse katson tarkkaan että ostan sellasta missä pysyy vedet sisällä.

Musta 70e-100e olisi hyvä, riippuu altaan kunnosta.
Phoxinus
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Phoxinus »

60€ on mielestäni käypä hinta.
Monninomistaja jo vuodesta -94.
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: LAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

Omaa 127l (100x35x35 karkeasti) naarmuista tankkiani, 1-putkista 100 cm valaisimen raatoa (toimii mutta reippaasti yli 10 v vanha), mustaa basalttihiekkaa ja ehkä vielä 30 l kudetus-boksia kansilasilla olen myymässä yhtenä pakettina tässä keväämmällä, ajattelin hinnaksi juurikin 50-60 €. Naarmuinen allas kun ei naarmuttomaksi muutu.

Kysyjän paketista olisin valmis tarjoamaan 100 € vain jos siinä olisi kunnon (=alumiiniputki) jalusta mukana.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
naatti
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: JAS

Viesti Kirjoittaja naatti »

Mulla on akva/nykyinen terra, 100 litraa. Se maksoi 20 euroa... Ja sitten tuo 270 ja 432 litraa 100 euroa / akva. Eli halvalla olen kai altaani ostanut..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”