Minulla on 98-litrainen akvaario, se on ollut minulla kohta vuoden. Ongelmani on tämä: Kun Partis makaa vaikka pohjalla ja Kuparimonniset uivat ohi (minulla on neljä Kuparimonnista) niin se hyökkää niiden päälle! Miten saisin sen lopettamaan?!? Auttakaa pikaisesti!
~Tanja~
Partiksen ja Kuparimonnisten riidat! Auttakaa!!!
Valvoja: Moderaattorit
Mulla oli sama ongelma nuoren partiskoiraan kanssa 100 litrasessa. Monnisten evät rupes repeilemään ja niistä tuli todella säikkyjä.
Ei auttanut vaikka ruokki altaan eri päissä kaloja, kun partis ei malttanut edes kunnolla syödä... hätisteli vain monnisia pois ruoan luota. Käytännössä ui siis toiselta ruokapaikalta toiselle ja lennätti monnisia.
Annoin lopulta partiskoiraan pois ja otin naaraan tilalle. Nyt ei ole enää mitään ongelmia!
Ei auttanut vaikka ruokki altaan eri päissä kaloja, kun partis ei malttanut edes kunnolla syödä... hätisteli vain monnisia pois ruoan luota. Käytännössä ui siis toiselta ruokapaikalta toiselle ja lennätti monnisia.
Annoin lopulta partiskoiraan pois ja otin naaraan tilalle. Nyt ei ole enää mitään ongelmia!