Tänään aamulla ennen kuin sytytin valot huomasin, että nuo nuoret piikksilmät vilistävät ympäri akvaariota kauhealla vauhdilla ja sama jatkuu edelleen.Nuo aikuiset pysyttelevät valoisaan aikaan piilossa ja ovat olleet todella säikkyjä alusta asti. Mutta onko tuo vilistely ympäriinsä aivan normaalia käytöstä piikkisilmille, pinnan tuntumassa hurjastelevat ja jopa suodattimen virtauksessa.
Piikkisilmien käytös
Valvoja: Moderaattorit
Piikkisilmien käytös
Hankin eilen 3 nuorta piikkisilmää ja 4 leväsukarapua, ennestään oli 3 aikuista piikkisilmää ja 4 sinistä sukarapua.
Tänään aamulla ennen kuin sytytin valot huomasin, että nuo nuoret piikksilmät vilistävät ympäri akvaariota kauhealla vauhdilla ja sama jatkuu edelleen.Nuo aikuiset pysyttelevät valoisaan aikaan piilossa ja ovat olleet todella säikkyjä alusta asti. Mutta onko tuo vilistely ympäriinsä aivan normaalia käytöstä piikkisilmille, pinnan tuntumassa hurjastelevat ja jopa suodattimen virtauksessa.
80, 100, 136 ja 230 litraiset, 5 kissaa ja mies, täydellistä
-
marinum
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Kyllä ne välillä tuolla tavalla sätkyilevät, ainakin kun olosuhteissa on tapahtunut jotakin muutosta.
Luultavasti rauhoittuvat jonkin ajan kuluttua
Täältäkin olen lukenut paljon juttua tuosta tavasta eli kokeileppa etsiä haulla jos asia kiinnostaa lisää.
Luultavasti rauhoittuvat jonkin ajan kuluttua
Täältäkin olen lukenut paljon juttua tuosta tavasta eli kokeileppa etsiä haulla jos asia kiinnostaa lisää.
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
Vuoden verran on ollut mulla piikkisilmiä, niitä ruskeita suht yksvärisiä ja käytönnöllisesti katsoen joka aamu ja ilta niillä on vauhditteluaika, jolloin ne menevät tuhatta ja sataa, erityisesti altaan päädyissä ympyrää. Rauhaoittumisen merkkejä en ole huomannut. Minusta on hauskaa seurattavaa niiden akrobatia esitykset.