Kielletyt "aineet"
Valvoja: Moderaattorit
Kielletyt "aineet"
Mille kaikelle ne sukaravut nyt sitten olikaan herkkiä. Koitin hakea tuolla haulla, mutta en löytänyt kunnolla vastauksia. Lääkkeistä löytyi listaa mitkä sopii ja mitkä ei. Mutta mitä muuta niitä oli? Oliko joku typpi... 
-
amanda
- Senior Member

- Akvaarioseurat: LAS
Minä onnistuin tappamaan 50-100 tulisukaravun poikasta EasyCarbolla, ja ihan ohjeen mukaan annosteltuna.
Luultavastikin syynä oli taas kerran loistava säkäni, mutta kannattaa kumminkin aloittaa EC:n käyttö varoen tulisuka-altaissa. Muut ravut eivät tuntuneet olevan aineesta moksiskaan.
Luultavastikin syynä oli taas kerran loistava säkäni, mutta kannattaa kumminkin aloittaa EC:n käyttö varoen tulisuka-altaissa. Muut ravut eivät tuntuneet olevan aineesta moksiskaan.
Ken kuuseen kurkottaa, se käpyjä poimii
-
marinum
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Niin ja kuka tietää mitä kyseinen aine tekee pitkällä tähtäimellä kaloillekin, vaikkeivat heti oireilekkaanamanda kirjoitti:Minä onnistuin tappamaan 50-100 tulisukaravun poikasta EasyCarbolla, ja ihan ohjeen mukaan annosteltuna.
MYYDÄÄN LEHTIKALOJA JA 80x50x50 eli 200 L KULTAKEHYSAKVAARIO
-
amanda
- Senior Member

- Akvaarioseurat: LAS
Minä olen noissa kala-altaissa käyttänyt sitä jo pidemmän aikaa, minimimäärän tosin, ja ainakin monniset ja ahvenet lisääntyvät ja poikaset kehittyvät normaalisti. Eli en usko sen kaloihin sen kummemmin vaikuttavan ainakaan tällä kokemuksella. Tulevaisuudestahan ei satavarma tietenkään voi olla.
Rehut sen sijaan rehottaa kiitettävästi.![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Rehut sen sijaan rehottaa kiitettävästi.
Ken kuuseen kurkottaa, se käpyjä poimii
Kysympä tässä välissä noista nestemäisistä hiilistä, onko kukaan kokeillut kumpi ompi parempi, Excel vai EasyCarbo? Excel näyttäisi akvaarioon.fi:ssä olevan hiukka arvokkaampaa ainetta.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!
http://kuvablogi.com/blog/5069/
http://kuvablogi.com/blog/5069/