![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://www.guenter-kopic.de/Aquaristik/ ... lensis.jpg
Valvoja: Moderaattorit
Mitäs muuten Alixin tulimakkaroille kuuluu? Itsellä on vielä nuo hankkimatta. Luuletko, että ne voisivat syödä sukarapuja?-Alix- kirjoitti:Minulla on ollut kourallinen noita piskuisia ihan muutaman viikon ajan. Kovin rauhallisilta ja yllättävän rohkeilta vaikuttavat. Näykkivät itseään suurempiakin kotiloitaOvat sen verran pieniä ettei sukupuolista ole tietoa, ja sen verran tiheäkasvuisessa altaassa ettei ole pystynyt seuraamaan mitenkään tarkasti. Kauniita ja rauhallisia vaikuttavat olevan. Nuo jäävät niin pieniksi ettei altaan tarvitse olla kuin juuri yli "laillisen koon" jos muita kaloja ei ole. Minun piskuisille on kypsymässä 70-litrainen kuutio, kun pääsevät muuttamaan siihen pystyy helpommin seuraamaan niiden touhuja.
Siis kaloja, vai?piupau kirjoitti:Mulle on tulossa ensi viikon alussa tulimakkarakaloja 5 kpl(2+3) 60l altaaseen, ja nyt haluaisinkin tietää mitäs voisi pohjalle laittaa?
Ehdotuksia?
pasihe kirjoitti:Siis kaloja, vai?piupau kirjoitti:Mulle on tulossa ensi viikon alussa tulimakkarakaloja 5 kpl(2+3) 60l altaaseen, ja nyt haluaisinkin tietää mitäs voisi pohjalle laittaa?
Ehdotuksia?
Nämähän viihtyvät itse enimmäkseen pohjassa, tosin jos sisustaa niin että esim. kannot nousee korkealle niin myös makkarat liikkuvat ylempänä. Itse olen pohjakaloista näiden kanssa pitänyt mm. piikkisilmiä ja monnisia.