Aquaristic.netin CO2 laitteisto

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
palle74
Starting Member
Starting Member

Aquaristic.netin CO2 laitteisto

Viesti Kirjoittaja palle74 »

Onkohan kukaan palstalaisista tilannut kyseistä laitetta? -> http://www.aquaristic.net/aquaristictec ... tml?lang=1
Tästä mitään kokemuksia, hyviä/huonoja??
Olisi itsellä mielenkiintoa kyseistä laitetta kohtaan kun saisi sen tuolta suht
edullisesti.
Miten yleensä tuolta (aquaristic.net) tilanneet ovat hoitaneet maksun? Kortilla,
tilisiiirrolla vai rahat etukäteen niitten tilille??? Vai kuinka? Mielellään kuulisin varsinkin sellaisten kommentteja joilla ei ole pankkikorttia tai visaa...
katriina
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja katriina »

Kyseisestä laitteesta ei ole minkäänlaista aavistustakaan, mutta tuosta maksutavasta: Muistini mukaan maksoin kaksi tilaamaani suodatinta käteisellä kaverille, joka toi paketin. Tilattaessa valitsin maksutavan "Cash on Delivery". Tuli jollakin kuriirilla (UPS tai DHL, en muista kumpaa käyttävät), ja kävi kätevästi kuin mikä! Ei tarvinnut kortteja käytellä.
henene
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja henene »

Tuossa paketin pullossa saattaa tulla vain sitten ongelma rupeavatko suomessa sitä täyttämään. Itse kyselin asiaa viime keväänä, mutta loppui mielenkiinto (toisinsanoen kielitaito) lähteä selvittelemään asiaa tarkemmin aquaristic.netiltä että löytyykö pullosta tietyt merkinnät jotka suomessa vaaditaan..
Suomalainen sotilas ei peräänny, kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa matkaansa!
Teho
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Teho »

Zoozajacin rojut ovat halpoja ja helppoja. Kontrolleri+magneettiventtiili+takaisku+pullo+paineenalennin+levitin. Halpaa ja helppoa!

Löytyy monta vanhaa topiccia tuosta setistä.
- 88% testanneista naisista vakuuttui Tehosta.
palle74
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja palle74 »

Voipi olla että ovat hyviä laitteita zoozajacissa mutta on tuo fuhrer jäänyt vähän vähemmälle opettelulle.. muuten ok :)
karihe
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja karihe »

palle74 kirjoitti:Voipi olla että ovat hyviä laitteita zoozajacissa mutta on tuo fuhrer jäänyt vähän vähemmälle opettelulle.. muuten ok :)
Tästä viestistäni saat koodit mitä pitää tilata.
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... ht=co2+zoo

Hinnat eivät välttämättä enää pidä paikkansa. Voin suositella laitteistoa itselläni on niitä 3 käytössä.
Altaat 530L+300L+250L+250L+180L+128L
jokelamaniac
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja jokelamaniac »

Mä oon maksanu aquaristic.netille etukäteen tilisiirtona. Meidän pankin ohjelmassa on tuommoinen kansainväliset maksut-osio, ihan sillä.

Sieltä tulee yleensä sähköposti, jossa esitetään että raha ei ole saapunut, peruutatko vai maksatko. Mutta siitä ei pidä välittää, olen joskus kysynyt et mitä teen ja ne vastas vaan et se tulee automaattisesti se viesti, täältä asti lähetetyt maksut vaan viipyy matkalla hieman pidempään.

aquaristic.net toimittaa tavaransa pääosin UPS:n kautta (kerran on ihan postipakettinakin tullu). Ne lähettää tommosen valvontakoodin, jota hyväksi käyttäen voi UPS:n sivuilta katsoa, missä paketti on menossa, ja tietää varautua sen tuloon. UPS:n tyypit yleensä soittaa n. 0,5-1 tuntia ennenkö paketti tulee et se on tulossa nyt.

Jos ei itse pääse paikalle syystä tai toisesta, ne tapaa kai jättää noita paketteja ihan postiin, josta ne voi (mahdollista lisämaksua vastaan) noutaa kun ehtii.
Minä juon nyt kahvia!
katriina
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja katriina »

jokelamaniac kirjoitti:UPS:n tyypit yleensä soittaa n. 0,5-1 tuntia ennenkö paketti tulee et se on tulossa nyt.

Jos ei itse pääse paikalle syystä tai toisesta, ne tapaa kai jättää noita paketteja ihan postiin, josta ne voi (mahdollista lisämaksua vastaan) noutaa kun ehtii.
Jos ei itse pääse paikalle vastaanottamaan pakettia, voi paketin tuojan ohjata myös jollekin ystävälle tms. jonka tietää olevan kotona. Näin ainakin meillä onnistui - kun en itse ollut paikalla niin pyysin lähettifirman kaveria menemään mieheni työpaikalle. Onnistui hyvin niinkin. Tietysti jos maksutavaksi on valittu maksu käteisellä paketin lunastuksen yhteydessä, niin ystävällä tms. on syytä olla riittävästi valuuttaa lompakossa... 8-) Enkä tiedä onko tämä menettely mahdollista, jos paketti on maksettu jollain tavoin etukäteen.
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

jokelamaniac kirjoitti:UPS:n tyypit yleensä soittaa n. 0,5-1 tuntia ennenkö paketti tulee et se on tulossa nyt.

Ai soittaa vai? 8O Meillä käyneille UPS:in läheteille on sitten unohtunut kertoa moisesta kohteliaasta tavasta, kertaakaan eivät ole soittaneet varoittaakseen etukäteen. Ei siinnä sinällään mitään, mutta joka kerta tuo soitto olisi ollut erittäin kannattava. Kerran ei oltu kotona, kaksi kertaa puolestaan olen ollut vielä nukkumassa työyön jälkeen näiden kilustellessa ovikelloa siinä yhdeksän pintaan aamulla... :roll: Ja joka penteleen kerta ilmoitus olisi ollut kiva ihan rahamääränkin varauksen takia, nuo kimppatilaukset kun eivät ole olleet mitään kovin pieniä.
sani
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja sani »

Ja sitten niillä kurjilla ei ole vaihtokassaa [}:)] eli pitäisi olla ihan tasaraha varattuna ellei aio annella "juomarahoja". Summa pitäisi itse katsoa tilauksesta etukäteen. Ja ei ne aina soittele, ilmestyvät vaan.
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

sani kirjoitti:Ja sitten niillä kurjilla ei ole vaihtokassaa [}:)] eli pitäisi olla ihan tasaraha varattuna ellei aio annella "juomarahoja". Summa pitäisi itse katsoa tilauksesta etukäteen. Ja ei ne aina soittele, ilmestyvät vaan.
Löytyy muuten ihan jokaisen kuljetusliikkeen kuljetusehdoista kyseinen että jälkivaatimuksen (rahat tavaraa vastaan) lunastuksessa tulee käyttää tasarahaa. Se vaan että kuka noita ikinä lukee. Periaatteessa ihan sama vaikka kaikki ehdot tulisi etukäteen postitse A4 pinkkana - ei niitä siltikään kukaan lukisi. :mrgreen:
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
jokelamaniac
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja jokelamaniac »

crisse_83 kirjoitti:

Ai soittaa vai? 8O Meillä käyneille UPS:in läheteille on sitten unohtunut kertoa moisesta kohteliaasta tavasta, kertaakaan eivät ole soittaneet varoittaakseen etukäteen. Ei siinnä sinällään mitään, mutta joka kerta tuo soitto olisi ollut erittäin kannattava. Kerran ei oltu kotona, kaksi kertaa puolestaan olen ollut vielä nukkumassa työyön jälkeen näiden kilustellessa ovikelloa siinä yhdeksän pintaan aamulla... :roll:
Meille on aina soittanu. Ilmeisesti kuskikohtainen ero. Luulis toki niillekin et olis helpompi soittaa kun homma menis sujuvammin...
Minä juon nyt kahvia!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”