Pitäisikö voida varoittaa toisia harrastajia?

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
tmpitkan
Member
Member
Viesti:

Pitäisikö voida varoittaa toisia harrastajia?

Viesti Kirjoittaja tmpitkan »

Itse olen jämpti ja tarkka siinä mitä sovitaan, milloin ja mistä rahasta. Jos maksu jo lähetetystä tavarasta viivästyy viikkoja,(vaikka on sovittu, että kun toinen lähettää, niin toinen laittaa rahat tilille samaan aikaan) ja kun rahaa lopulta useiden viestien jälkeen näkyy tilillä ( ei yhäkään sovittua summaa, vaan osa puuttuu)

Pitäisikö voida varoittaa toisia harrastajia myymättä tälläisille? Omaa tyhmyyttä ja luottavaisuutta, mutta piirit merivesiharrastajissa on niin kovin pienet, että luottamus on ollut hyvä tähän asti.
salama66
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja salama66 »

Kyllä minun mielestäni siitä on vain hyötyä harrastukselle jos myös huonoista kokemuksista kertoo avoimesti myös muille. Säästyy silloin ehkä joltakulta muulta hermot ja rahat. Näissä asioissa vaan kannattaa olla ehdottoman varma ettei vaan toinen osapuoli ole oikeasti ollut syytön maksun viivästymiseen tai muuhun.
heikki
Member
Member

Viesti Kirjoittaja heikki »

Ompa reilua :(
K.F.
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja K.F. »

Ehdottomasti.

Itse olen ainakin tarkka siitä, että mitä sovitaan, se pitää. Ja jos jostain syystä toinen osapuoli ei tätä noudata, niin sitä ei todellakaan paineta villaisella. Selityksiä on yhtä monia kuin kusettajia ja niihin ei pidä tyytyä. Kyllä nämä on niin pienet piirit, että pitää pystyä luottamaan toisen harrastajan sanaan.

Minun mielestä nimi taululle, niin loppuu ainakin kyseisen kaverin "luottokaupat" siihen ja pääsee miettimään syntyjä syviä.

Ja siinä on turha maksulaitoksia syytellä, jos suorituksesta uupuu osa. Se raha joko menee perille tai se ei mene, mutta siitä ei matkalla häviä yhtään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”