Mikä on ongelma ja miten se esiintyy? Täysi kertomus kalan/kasvien oireista
Milloin huomasit ongelman, onko jatkunut jo kauan? Onko ollut jotain muita ongelmia?
Ilmoittamalla ainakin osan em. tiedoista heti ensimäisessä viestissä, varmistat että muilla on helppo työ vastata viestiin ja näin ratkaista mahdolliset ongelmat. Kiitos!
Ostin sekalaisen seurakunnan litkuja akvaarioihin: kasviravinnetta, vedenparannusainetta, veteen lisättävää vitamiinia, valkosipuliuutetta. Etiketeissä mainitaan, että "säilytettävä viileässä ja valolta suojattuna".
Jääkaapissa?
Olen kyllä muilla akvaristeilla nähnyt litkuja ihan akvan alla kaapissa, eikä meilläkään jääkaapissa ylimääräistä tilaa olisi...
Missäs kukainenkin litkujaan säilyttää?
1000L tyhjillään, 400L aasiaa ja 350L afrikkaa + 9 viljakäärmettä
Meillä on isommat pullot kasvilannotteita kellarissa, yksi pullo on aina jääkaapissa. Vedenparannusaine on huoneenlämmössä. Muita litkuja meillä ei sit taida olla... Mutta jääkaapin ovessa on tosiaan sellainen "suljettu osasto", jonka minä olen valloittanut lannotteille ja kalanruuille.
seura-akvaariot 350l + 112l. Akvaarioharrastuksessa mukana myös kissarouva ja labradorilapsi.
Nestemäinen kasvilannoite ja nestemäinen hiili jältsissä. Ruuat ja vedenparannusaine huoneen lämmössä. Tai no tuolla lattianrajassa jossä on osapuilleen yht kylmä ku jältsissä Sit toi iso purkki nestemäistähiiltä tuolla kellarissa, jonne se kyl jääki jos ei kukaa oo sitä mulle sieltä hakemassa. Minen sinne mee
Muoks! Nii ja ei käytössä olevat "ylimääräset" ruuat on pakkasessa muiden pakkasessa säilytettävien ruokien kans.
800+570+450 (200+mini... just nyt ei käytössä), minä, mies, 2x mustaterrieri, 2x kissa, 2x neitokakadu