Punapallokala
Valvoja: Moderaattorit
Punapallokala
Olen kovasti koittanut löytää paikkoja, jossa törmätä punapallokalan omistajaan. Vähän on ollut tiukassa joten utelempa täälläkin. Onko kellään punapallokalaa, tarvitsisin tietoa sen sosiaalisuudesta. Nykyisellään se asuu minulla yksin akvaariossa, voisiko laittaa muiden kalojen sekaan?
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Vai tarkoitatko ent. punapallokalaa nyk. pohjapallokalaa eli t.miurusta? Minulla oli yksi muutaman viikon mutta kuoli. Hän oli kaupassa kyhmypallokalojen kanssa hyvää pataa mutta minulla sai ison puremajäljen toiselta kyhmypalloltani.
Ravinto koostuu luonnossa elävistä kaloista joten en suosittele laittamaan seura-akvaarioon. Syö pikkuisella suullaan isojakin paloja, ja surviaiset ovat sen herkkua.
Ravinto koostuu luonnossa elävistä kaloista joten en suosittele laittamaan seura-akvaarioon. Syö pikkuisella suullaan isojakin paloja, ja surviaiset ovat sen herkkua.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja