Viime käyntisi jälkeen tulleet

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Fransesca
Junior Member
Junior Member

Viime käyntisi jälkeen tulleet

Viesti Kirjoittaja Fransesca »

Tämä vekotin väittää välillä, ettei viime käynnin jälkeen ole tullut yhtään uutta viestiä. Onhan sellaisiakin tilanteita, mutta välillä sivuja selatessaan huomaa, että kyllä viestejä on tullut. Jos joka kerran viitsii kirjautua erikseen, näin ei käy.
janma
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja janma »

Olen huomannut saman, viime aikoina tullut useasti.
"A day without sunshine is like, you know, night."
Bombay
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ja mulla on sellainen "ongelma" että ne mitkä olen lukenut niin ne ei päivity pois! Päivitä namiskaa tulee paineltua ja mitään se ei auta.
Aluksi voi lukea sinulla on viimeisen käyntisi jälkeen tuleita viestejä esim;14 ja ku käyt lukee ne seuraa vaksi on 30, sitten lisää ja lisää...
Ja kirjaudun ulos jne.. kaikkea on kokeillut... Paras tapa on saada viestit luetuiksi tulemalla seuraavana aamuna ja silloin sinulla on vain muutama viesti mitä et ole lukenut... Ja illalla niitä on ne pari kolme sivua jotka olet lukenut ja ne ei vaan poistu.
Mutta ihmetyttää kyllä vain mistä se johtuu, ettei viestit mene luetuiksi ja poistu uusia viestejä osiosta? Vaikka olet lukenut kaikki viestit? Tai aukaissut ja sammuttanut ei kaikkiin niihin ole joskus edes vastattu ja lukemattomana/ uutena aiheena vaan pysyy...

Joku joka tietää voisiko vastata?
Kiitos :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”