Crystal Red keskustelua (korkeatasoisista)
Valvoja: Moderaattorit
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Crystal Red keskustelua (korkeatasoisista)
Onko likikään mahdollista saada Suomesta näin upeita tulisukarapuja mitä oheisesta linkistä löytää? Minulle tuli olevinaan näitä mutta ei voi sanoa edes samaksi ravuksi, minun rapusissa pääväri on enempi punainen. Minulle saa kaupata jos on.
Linkki rapuihin
Linkki lyhennetty -ylläpito
Linkki rapuihin
Linkki lyhennetty -ylläpito
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Eräällä helsinkiläisellä kasvattajalla on ollut pariin otteeseen ilmoitus noista tasokkaammista ravuista. Oli ne ainakin SS-tasoa. Muistaakohan joku nimimerkin? Itseltä on kadonnut mielestä, mutta sen muistan että hänen kanssaan asiointikielenä on englanti.
Kappalehinta on tosiaan aika lailla korkeampi verrattuna "tavallisiin", mutta hänellä taisikin olla lähes Suomen ainoat noin korkeatasoiset. Oli tuonut alun perin jostain ulkomailta omansa.
Jos ei ihan tuota korkeinta luokkaa halua, hyvätasoisia on ollut myynnissä ainakin rain-:lla.
Kappalehinta on tosiaan aika lailla korkeampi verrattuna "tavallisiin", mutta hänellä taisikin olla lähes Suomen ainoat noin korkeatasoiset. Oli tuonut alun perin jostain ulkomailta omansa.
Jos ei ihan tuota korkeinta luokkaa halua, hyvätasoisia on ollut myynnissä ainakin rain-:lla.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
Hyvä ostos
Hei
Minulla on ollut Absintheltä ostettuja erittäin hienoja rapusia nyt toista viikkoa. Värit ja kontrastit hyvät ja muutenkin ihan ylivetoja!
Tänään ne on pitkin päivää liidelleet akvassa, tällaista käytöstä nyt ekan kerran näin. Upeeta katseltavaa. Suosittelen!
Kuinkas usein ne heittelee noita vanhoja kuoria pois? Nyt on kahet tyhjät kotelot jo löytynyt.
Edit: Tarkennettu otsikkoa, jatkakaa tässä aiheessa korkeatasoisista tulisukaravuista, muita aiheita löytyy sitten muista jutuista keskusteluun. Tänne jaettu liihottelu- ja muut keskustelut:
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=126099
-Ylläpito
Minulla on ollut Absintheltä ostettuja erittäin hienoja rapusia nyt toista viikkoa. Värit ja kontrastit hyvät ja muutenkin ihan ylivetoja!
Tänään ne on pitkin päivää liidelleet akvassa, tällaista käytöstä nyt ekan kerran näin. Upeeta katseltavaa. Suosittelen!
Kuinkas usein ne heittelee noita vanhoja kuoria pois? Nyt on kahet tyhjät kotelot jo löytynyt.
Edit: Tarkennettu otsikkoa, jatkakaa tässä aiheessa korkeatasoisista tulisukaravuista, muita aiheita löytyy sitten muista jutuista keskusteluun. Tänne jaettu liihottelu- ja muut keskustelut:
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=126099
-Ylläpito
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Re: Crystal Red keskustelua (korkeatasoisista)
Laitoin absinthe6:lle viestiä sukaravuista, kun aion häneltä näitä ostaa... Nyt täytyykin muutamia vikkoja odotella, kun on matkoilla! Hänellä on kuulemma ihan ss- tasoisia rapusia!
Onko kenelläkään kuvia häneltä ostetuista tulisukaravuista?

Onko kenelläkään kuvia häneltä ostetuista tulisukaravuista?