Jalustalla.
Nimittäin Viherkalassa olis 140-litrainen kera kaikkien härpäkkeiden ja jalustoineen alle 300 €. Onkos kukaan vuoden sisään sieltä ostanut tai onkos kellään samanlaista jostain muualta ostettuna että voisi laittaa kuvan tähän?
Edit: Lisätty isot alkukirjaimet.
-Ylläpito
Onko kellään Giantin akvaariota?
Valvoja: Moderaattorit
Minä ostin heti alkuvuodesta 317-litraisen Giantin viherkalasta. Toimitus oli nopea ja rahtikulut ainoastaan 30e. Ostin alumiiniputkijalustan, altaan ja valaisimen, suodatustekniikka on muualta.
Kaikin puolin siisti allas, olen todella tyytyväinen. Ja erityinen plussa nopeasta toimituksesta, viikossa oli allas kotona. Itse allashan on ihan perussetti hopeisilla kehyksillä ja valaisin valkoinen. Alumiiniputkijalustan olen ehtinyt jo verhoilla.
Tältä se joka tapauksessa näyttää nyt viikko perustamisen jälkeen:

Minulla on tuon Giantin lampun takana vielä toinen kaksiputkinen valaisin. Huomaa myös tuo pieni Eheimin ulkopönttö väliaikaismajoituksessa nurinkäännetyn puhtaanpyykinkorin päällä.
Tuo on vaan bakteeriymppinä ja siirtyy toiseen altaaseen, kunhan kriittisimmät muuttoajat on ohitettu. Eheim 2028 saa hoitaa hommaa aluksi yksinään, jossain välissä varmaan laitan vielä toisen ulkopöntön "varmuuden vuoksi".
Kaikin puolin siisti allas, olen todella tyytyväinen. Ja erityinen plussa nopeasta toimituksesta, viikossa oli allas kotona. Itse allashan on ihan perussetti hopeisilla kehyksillä ja valaisin valkoinen. Alumiiniputkijalustan olen ehtinyt jo verhoilla.
Tältä se joka tapauksessa näyttää nyt viikko perustamisen jälkeen:

Minulla on tuon Giantin lampun takana vielä toinen kaksiputkinen valaisin. Huomaa myös tuo pieni Eheimin ulkopönttö väliaikaismajoituksessa nurinkäännetyn puhtaanpyykinkorin päällä.

En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
-
- Senior Member
- Viesti:
Täällä myös tuommoinen 317 litrainen allas. Todella hyvä ostos oli, olen ollut enemmän kuin tyytyväinen.
Ainut vaan mikä altaassani häiritsee on kansilasit (isot klohmut) mutta onneksi nekin saan kohta pois ja monimetallin roikkumaan akvaarion ylle <3.
Ylipäätään Giant on hyvän laadun laatumerkki altaiden valmistuksessa. Täälläkin on tosi monella Giantin valmistama allas, tulet sen vielä huomaamaan
.
Ainut vaan mikä altaassani häiritsee on kansilasit (isot klohmut) mutta onneksi nekin saan kohta pois ja monimetallin roikkumaan akvaarion ylle <3.
Ylipäätään Giant on hyvän laadun laatumerkki altaiden valmistuksessa. Täälläkin on tosi monella Giantin valmistama allas, tulet sen vielä huomaamaan

Kuvia
317L kalakippo.
317L kalakippo.