Onko kellään Giantin akvaariota?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Mellu
Starting Member
Starting Member

Onko kellään Giantin akvaariota?

Viesti Kirjoittaja Mellu »

Jalustalla.
Nimittäin Viherkalassa olis 140-litrainen kera kaikkien härpäkkeiden ja jalustoineen alle 300 €. Onkos kukaan vuoden sisään sieltä ostanut tai onkos kellään samanlaista jostain muualta ostettuna että voisi laittaa kuvan tähän?

Edit: Lisätty isot alkukirjaimet.
-Ylläpito
ninniw81
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja ninniw81 »

Minä ostin heti alkuvuodesta 317-litraisen Giantin viherkalasta. Toimitus oli nopea ja rahtikulut ainoastaan 30e. Ostin alumiiniputkijalustan, altaan ja valaisimen, suodatustekniikka on muualta.

Kaikin puolin siisti allas, olen todella tyytyväinen. Ja erityinen plussa nopeasta toimituksesta, viikossa oli allas kotona. Itse allashan on ihan perussetti hopeisilla kehyksillä ja valaisin valkoinen. Alumiiniputkijalustan olen ehtinyt jo verhoilla.

Tältä se joka tapauksessa näyttää nyt viikko perustamisen jälkeen:
Kuva

Minulla on tuon Giantin lampun takana vielä toinen kaksiputkinen valaisin. Huomaa myös tuo pieni Eheimin ulkopönttö väliaikaismajoituksessa nurinkäännetyn puhtaanpyykinkorin päällä. :mrgreen: Tuo on vaan bakteeriymppinä ja siirtyy toiseen altaaseen, kunhan kriittisimmät muuttoajat on ohitettu. Eheim 2028 saa hoitaa hommaa aluksi yksinään, jossain välissä varmaan laitan vielä toisen ulkopöntön "varmuuden vuoksi".
En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
tricolour
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tricolour »

Täällä myös tuommoinen 317 litrainen allas. Todella hyvä ostos oli, olen ollut enemmän kuin tyytyväinen.

Ainut vaan mikä altaassani häiritsee on kansilasit (isot klohmut) mutta onneksi nekin saan kohta pois ja monimetallin roikkumaan akvaarion ylle <3.

Ylipäätään Giant on hyvän laadun laatumerkki altaiden valmistuksessa. Täälläkin on tosi monella Giantin valmistama allas, tulet sen vielä huomaamaan ;) .
Kuvia
317L kalakippo.
Kisu74
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisu74 »

Miulla on 140l Giant akvaario ja olen merkkiin tyytyväinen. Jalustana toimii kaappi ja kansilaseja ei siinä ole ollut minun aikanani. Ostin akvan käytettynä (oli ollut terraariokäytössä) ja vaihdoin siihen silikonit. Erittäin siisti ja kaunis perusakvaario.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”