Akvaarion hinta
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
Akvaarion hinta
Kävin eilen katsomassa akvaarioiden hintoja paikallisessa liikkeessä ja näin sopivankokoisen akvaarion elikkä 100 litrasen. Hinta:53 euroa. Hintaan ei sisältynyt mitään. Onko hinta sopiva vai kannattaako etsiä halvempaa?
_-_Freestyleman_-_
Re: Akvaarion hinta
Ei se pahalta vaikuta. Ilmeisesti kysessä on vain lasipurkki, johon sitten vielä tarvitsee suodattimen, valon, hiekan tai soran, haavin.Freestyleman kirjoitti:kävin eilen katsomassa akvaarioiden hintoja paikallisessa liikkeessä ja näin sopivankokoisen akvaarion elikkä 100 litrasen.Hinta:53 euroa. Hintaan ei sisältynyt mitään.Onko hinta sopiva vai kannattaako etsiä halvempaa?
hmm. aw on kyllä aika lailla hölmö paikka.
Aika hintava sanoisin...
Itse ostin oman käytetyn hyväkuntoisen 112 litrasen kaikilla varusteilla sisältäen lampun,hiekan, lämmittimen suodattimen ja jopa kasvit 100 eurolla. Jalustan jouduin ostamaan erikseen mutta tuo 53 euroa kuulostaa kyllä aika kalliilta vaikka onkin uusi allas.
Itse ostin oman käytetyn hyväkuntoisen 112 litrasen kaikilla varusteilla sisältäen lampun,hiekan, lämmittimen suodattimen ja jopa kasvit 100 eurolla. Jalustan jouduin ostamaan erikseen mutta tuo 53 euroa kuulostaa kyllä aika kalliilta vaikka onkin uusi allas.
Onni on pieni koiranpentu pissaamassa jonkun toisen matolle.
On tuo uudeksi altaaksi halpa muuten mutta jos tekniikkaa ei itselläsi ole valmiina niin kallis. Itse ostin aikoinaan saman kokoisen upo uuden kehyspytyn ja maksoi 60€, mutta kaikki muu tekniikka ym. oli valmiina, että tosiaan jos tekniikka eikä muuta ole niin kannattaa katsella käytettyjä tai liikkeiden akvapaketteja...
Täällä Salon seudulla on valmiit ja mielestäni vieläpä kohtuuhyvät akvaariopaketit maksaneet kyllä reilusti enemmän. 112l paketti maksaa muistaakseni siinä 200-250e, ja lisätä ei tarvi muuta kuin kasvit ja kalat.
Tietenkin pelkkä allas on aina halvempi, mutta tekniikka tuo sitten hintaa kyllä roimasti lisää.
Tietenkin pelkkä allas on aina halvempi, mutta tekniikka tuo sitten hintaa kyllä roimasti lisää.