Juoko akvaristi olutta vai olutta?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Micke
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: PAK:n sihteeri, TAS
Sukupuoli: Mies

Juoko akvaristi olutta vai olutta?

Viesti Kirjoittaja Micke »

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... ?oid=10199

Akvaristeissakin on varmaan muitakin sellaisa jotka haluaa ottaa hyvän oluen kun istahtaa katselemaan akvaariota. Eli kaikki kynnellekykenevät levittäkää ilosanomaa nopian panimon puolesta ettei kaikki suomessa juotavan olut olisi ulkolaista.

...Olutliiton puheenjohtaja Pekka Kantanen kehottaa oluenystäviä valitsemaan lähikuukausina ruoka- ja saunajuomakseen aidosti kotimaisen tuotteen: Nokian Panimon paneman oluen...
Laadukasta kalanruokaa ja akvaarionesteitä myytävänä EDULLISESTI
Ota yhteyttä YV tai SP:llä. Micke.PAK(at)gmail.com
JKE
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja JKE »

Pitänee ryhtyä välittömiin toimiin. Saisivat tosin Nokialla panna tölkin ulkoasun uusiksi. Tuosta tulee ensivilkaisulta mieleen joku hollantilainen halpalager...
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

No huh. Uskaltaako tuota. On seuraavana päivänä sitten päänsäryn lisäksi vatsakin kipeä. :mrgreen:

Ja kyllä ne tsekit ainakin vielä panee paremmat maltaiset jotta niissä pysytään toistaiseksi. Kannatuksen vuoksi tosin pitää pari nokialaista viikonloppuna maistaa.
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
Raffu
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja Raffu »

Kokemuksella tiedän, että Nokian Panimolla lisätään varmaan sieniä olueen, koska kun siellä poikkeaa yhdellä, ei autoa kykene enää ajamaan. :mrgreen:

Ei vaan... Hyvää kaljaa se on. Itse ostan varmasti.
I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals. - Winston Churchill
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

Mä karsastan olutta yhtäpaljon kun Nokian vettä, mutta juokoon joku mun puolesta. Mä olen silleen hengessä mukana vaan.. :)
Panu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Panu »

Jos tämä akvaristi juo kotimaista olutta, on se joko Koffin portteria maun takia tai Koffin gepardia jääkylmänä saunassa hinnan takia. Mieluummin Single Malt(erityisesti Islay: Ardberg, Caol Ila tai Bowmore), Sherry tai GT. 8-)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”