Moi
Meille saapui juuri käytettynä Juwelin 160 l. allas (n. 10 v. vanha). Nyt olen pelonsekainen, kun maahatuojalta sanottiin, että Juwelin altaiden teoreettinen käyttöikä on 10 v. eli kriittisillä vesillä ollaan. Siellä on nyt jo siis kaloja. Juwelin altaathan pitää purkaa kokonaan jos aikaa silikonit uusia. Onko tämä mahdollista ja missä kyseisiä silikoniuusimisia tehdään? Vai ostimmeko altaa ihan turhaan!!?! Omaan tekemiseeni en ainakaan luottaisi. Miten vakuutusyhtiölle voi todistaa että ne on uusittu?
Kiitos
Juwelin silikonien uusinta
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Juwelin silikonien uusinta
Juwel 160 litraa: Partamonnipariskunta, miekkäpyrstöhaaremi, keltabarbeja, mustatetroja sekä sinirapu Alberto
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: Juwelin silikonien uusinta
Jos silikoonit ovat kimmoiset, eikä lasin ja silikoonisauman väliin ole kasvanut levää, niin olisin ihan turvallisin mielin.
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Juwelin silikonien uusinta
Kiitos
Juu ukko tarkasti saumat altaan ollessa tyhjä. Kaikki oli tosi hyvät sekä kimmoisat. Nyt on vakuutuskin jos losahtaa ja vakuutusmihet käski vielä sanoa, että ollaan se itse hajotettu jos näin käy..
Kolme kaverilta saatua miljoonakalaa vaan heitti tänään veivinsä..kiva
Juu ukko tarkasti saumat altaan ollessa tyhjä. Kaikki oli tosi hyvät sekä kimmoisat. Nyt on vakuutuskin jos losahtaa ja vakuutusmihet käski vielä sanoa, että ollaan se itse hajotettu jos näin käy..
Kolme kaverilta saatua miljoonakalaa vaan heitti tänään veivinsä..kiva
Juwel 160 litraa: Partamonnipariskunta, miekkäpyrstöhaaremi, keltabarbeja, mustatetroja sekä sinirapu Alberto