Typerimmät kommentit akvaariostanne!
Valvoja: Moderaattorit
Typerimmät kommentit akvaariostanne!
En jaksanut nyt suutuspäissäni hakea vastaavaa ketjua, vaikka tiedän sellaisen olevan olemessa. Kerroin vähän tästä hiekkapohja hommelista mitä monniset tykkäävät, niin heti tuli äidiltä läppää "Laitetaan isäsi sinne akvaarioon niin kasvaa sille viikset!" [KLIP] (älkää sensuroiko pliis!) mikä urpo(lol)! Ei sitten osata olla yhtään asiallisemmin, tai edes yrittää ymmärtää... Seuraava kommentti olikin kanssa äidiltä: "No anteeksi sitten, mutta kun minä en ole sellainen kala friikki, ja kun sinä tiedät näistä kaloista enemmän niin mistä minä voin tietää että ihan oikeasti pitää lähteä hakemaan jotain hiekkaa!?1!? En muuten ymmärrä miten ne viikset sitten kasvavat takaisin siellä hiekassa."
Oikeasti mä vihaan heidän asintuntemustaan...
Edit: Saatoin olla vähän herkkä asian suhteen, mutta silti.....
Edit: Kyllä sensuroidaan, moinen kielenkäyttö ei kuulu foorumille.
-Ylläpito
Oikeasti mä vihaan heidän asintuntemustaan...
Edit: Saatoin olla vähän herkkä asian suhteen, mutta silti.....
Edit: Kyllä sensuroidaan, moinen kielenkäyttö ei kuulu foorumille.
-Ylläpito
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Mies
Re: Typerimmät kommentit akvaariostanne!
Lol. Muistuu ihan oma angstinen nuoruus mieleen. 
EDIT: Aika hyvä muuten toi äipän läppä isästä ja viiksistä. Tuliskohan sille oikeen kunnon kalapuikot.![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

EDIT: Aika hyvä muuten toi äipän läppä isästä ja viiksistä. Tuliskohan sille oikeen kunnon kalapuikot.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
Älä säkin alota... Varsinkin kun siäni ei sattunut kuulemaan tätä, ja kysyi sitten että mistä on kyse... Niin alettiin ihan vaan minun kiusakseni naureskelemaan ja toistamaan tuota läppää. Sitten heräsikin kysymys: "mistä keksit kalat?"Aqualung kirjoitti: EDIT: Aika hyvä muuten toi äipän läppä isästä ja viiksistä. Tuliskohan sille oikeen kunnon kalapuikot.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Äitisihän myönsi ettei ole yhtä innostunut ottamaan asioista selvää kuin sinä. Joudut vain selvittämään asian hänelle ja ajamaan asian läpi. Välillä näinkin päin 

Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
Ei tule olemaan helppoa, koska hän ei vaivaudu kuuntelemaan. Juo vain kahvia ja lukee Hesaria uusiksi kun aamulla jäi aviiseja lukematta... Ehkä joskus toiste sitten koitan setvittää tätä asiaa hänelle. Ensi keväänä muuten yksi allas tulossa hänelle lasten iloksi töihin, päiväkodin johtajan hommia vetelee, silloin hän sanoi että: "Jos nuo omput saavat poikasia, niin voisinko ottaa vaikka yhden sellaiseen purkkiin töihin jos vaihtaisin joka viikko veden?" Kait nyt ymmärrätte vähän miltä tuntuu olla tuollaisen äidin akvaristi poika, jonka omalla äidillä oli taistelukaloja ja miljoonakaloja lasipurkeissa kun hän oli nuori..
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
Pojasta polvi paranee ja nuorissa on tulevaisuus
Ole ylpeä itsestäsi että viitsit nähdä vaivaa ja ottaa asioista selvää! Ennen kaikki oli toisin ja tässäkin lajissa on menty valovuosia eteenpäin, mutta osa on jämähtänyt sinne parinkymmenen vuoden päähän.

Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
Viittisikö tässä nyt itsestään ylpeä olla...
Kun en oikein tiedä mitään syytäkään.

-
- Junior Member
kuulostaa jotenkin meidän mutsilta:)
Minusta äipän kommentti oli oikein hauska ja jollakulla oli vain kovasti liian herkkä nahka. 
Nyt on syy hommata isompi allas että isukkikin mahtuu sinne viiksiä kasvattelemaan.

Nyt on syy hommata isompi allas että isukkikin mahtuu sinne viiksiä kasvattelemaan.
~Sukarapuja ja kehittyvä kiekkola.
Tästä tuli ihan mieleen mun mutsi
Tein eräs ilta omassa kotonani smoothien ja kerroin äidille puhelimessa kuinka olen aloittanut terveellisemmän ruokavalion. Selvitin hänelle sitten että laitoin siihen mansikkaa, mangoa, banaania ja verigreippiä. Äidin eka kommentti oli: " Muistahan tyttö käydä lenkillä ku banaanissa on rasvaa"
Mä en ymmärrä miks joidenkin ihmisten pitää aukoa päätään ihan kaikesta.

Tein eräs ilta omassa kotonani smoothien ja kerroin äidille puhelimessa kuinka olen aloittanut terveellisemmän ruokavalion. Selvitin hänelle sitten että laitoin siihen mansikkaa, mangoa, banaania ja verigreippiä. Äidin eka kommentti oli: " Muistahan tyttö käydä lenkillä ku banaanissa on rasvaa"
Mä en ymmärrä miks joidenkin ihmisten pitää aukoa päätään ihan kaikesta.
190L akvaario, 2 risteytyskania, New Forestin poni ja Welsh corgi pembroke uros (11/07)
OT:
nimim. pilkunviilaaja
Friteeratussa joo, mutta käsittelemättömässä banaanissa ei ole rasvaa kuin 0,4g/100g, hiilihydraattia sen sijaan löytyy enemmänkin (reilu 18g/100g).stiigo kirjoitti:Äidin eka kommentti oli: " Muistahan tyttö käydä lenkillä ku banaanissa on rasvaa"
nimim. pilkunviilaaja

Banaani on epäterveellisin hedelmä. >8D
~Sukarapuja ja kehittyvä kiekkola.
avokado vie voiton
ja meiän ukkeli on ihan niinkuin pandamonninen viiksineen 

ahistaa ko ei oo mitää onkelmia
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Porin Akvaariokerho
Noh, ystäväni kommentoivat useasti (yleensä positiivista) ja ovat kovasti kiinnostuneita mm. kalojen lisääntymisistä ja niiden nimistä ja toimeentulemisista. Mutta mieleeni on kuitenkin jäänyt yhden ystävättäreni miehen kommentti 180 litraisestani että: "kai tuossa joku parikytlitraa vettä taitaa olla?" johon vastasin että katoppas nyt sitä tuolta sivulta vielä että onhan siinä toki enemmän, syvyyttäkin löytyy jne.

Aika on elämistä varten.
-
- Junior Member
Piiu, jos tarkoitat, että avokado on epäterveellisin hedelmä, niin eipä pidä paikkaansa! Sen rasva on erittäin terveellistä ellei jopa täydellistä. Kyllä sitä rasvaakin tarvitaan, liika taas on aina liikaa missä tahansa.
(No, tämä ei nyt enää kovinkaan läheisesti otsikkoon liittynyt...)

(No, tämä ei nyt enää kovinkaan läheisesti otsikkoon liittynyt...)
no se oli lähinnä henk.koht mielipide, olen näes allerginen tuolle isokivihetelmälle
ja ihan asiaankin viitaten, uimaope sano meiän 5 v pojalle viime kesänä että kyllähän sun uimaan pitää oppia että voit pitää teidän kaloille seuraa
tämä äippä ei tykänny

![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
ahistaa ko ei oo mitää onkelmia