Laitanpa tässä vielä kuvan,kun akva on kypsymässä.Sanokaa,jos on jotain neuvoja ym.Tosiaankin aloittelija olen.

Akvaariosta puuttuu juurakko ja uusi lämpömittari sitten

Valvoja: Moderaattorit
Haarniskamonneja, partamonni, kääpiörihmakala, perhoskirjoahven ja kardinaalitetroja, ja sitten tulossa vissiin isompi akvaario johon ainakin lehtikaloja ja rengasripsimonni + osa vanhoista kaloista (osa saa jäädä tuohon nykyiseen asumaan).Sannya kirjoitti:Mitäs fisuja sinulta löytyy?
Olen joskus "ennen vanhaan" asioinut Lemmi&tarvikkeessa, mutta en todellakaan suosittele... Jos haluat, kysele yv:llä, ettei täällä sitten sanota, että ei saa sanoa mitään negatiivistaSannya kirjoitti:s_a_s Mistä kaupasta olet täällä Varkaudessa käynyt kalasi ostamassa.Minä tässä mietin kovasti,että pitäisikö käydä itä-suomen lemmikkikeskuksesta vai Lemmikki&Tarvikkeesta.
Juu, siinä on kivan iso liike (naapurissa melkein on muuten Musti & Mirri, joka myy Ferplastin akvaarioita). Lemmikkiasemalla on myös siinä keskustassa Minna- kauppakeskuksessa liike (2. kerros).cheryl kirjoitti:Ansku: Niin siis Tehdaskadun Lemmikkiasema? En muita akvaliikkeitä tiedäkään:D
Toistan itseäni: Rahulan Rehu on mainio paikka!Sindi kirjoitti:Mitä mieltä olette Mikkelin akvaarioita myyvistä liikkeistä?
Onko hyvää asiakaspalvelua, jne..?
Heh,no kaipa tänne.Sindi kirjoitti:Eiköhä yksi mikkeliläineki mahu tänne:)
Lähellä varkautta kumminki asumme
Taitaa sijaita Etelä-Savossa.Sannya kirjoitti:Heh,no kaipa tänne.Sindi kirjoitti:Eiköhä yksi mikkeliläineki mahu tänne:)
Lähellä varkautta kumminki asummeMut onks Mikkeli Pohjois-Savoa? :DLähinnä sen takia tämän keskustelun aloitin,että löytäisin "läheltä" ystäviä joiden kanssa voisi myös ehkä tapailla jne. Ja jutella toki myös.Koska jos samasta kaupungista on lähtöisin,niin silloin on aika hyvin samalla aaltopituudella