Mulla on 460litrasessa ollut kutupari jo jokusen kuukauden. Kutua pukkaa alta viikon välein ja kutu menee joka kerta parempiin suihin.
Muut kiekot ovat seuraillu kutuhommia vierestä eikä ongelmia ole ollu. Olen tässä epäillyt että tuo mun kutupari koostuis kahdesta emännästä.
Kuinkas yleistä tämä on?
Nyt on hirveä kahina altaassa. Kutuparin varma naaras ottaa toiselta kiekolta turpiin eikä yritä edes lähteä karkuun. Hilluu vaan tämän oman parinsa edessä.
Ihan kuin yrittäisi estää toista kiekkoa vokottelemasta omaansa. Kuinkas usiasti ukot ja akat ottavat yhteen? Vai onko tavallisempaa että naaraat taistelevat keskenään.
Tuo jota selvästi yritetään vokotella ei ole tilanteesta pahemmin moksiskaan.
Saas nähä tuleeko raatoja vai joutuuko eristyshommiin.
Tuli sekava sepustus mutta toivottavasti joku jakaa kokemustaan mulle.
parin vaihto?
Valvoja: Moderaattorit
-
penna
- Starting Member

- Sukupuoli: Nainen
parin vaihto?
"Juuri se mitä itsessäni ihmettelen, olen minä itse."
Re: parin vaihto?
Olen nähnyt uroksen vievän naaraan toiselta urokselta yksinkertaisesti asettumalla parin väliin ja estämällä uroksen pääsyn naaraan luo kunnes tämä luovutti.penna kirjoitti:Mulla on 460litrasessa ollut kutupari jo jokusen kuukauden. Kutua pukkaa alta viikon välein ja kutu menee joka kerta parempiin suihin.
Muut kiekot ovat seuraillu kutuhommia vierestä eikä ongelmia ole ollu. Olen tässä epäillyt että tuo mun kutupari koostuis kahdesta emännästä.
Kuinkas yleistä tämä on?
Nyt on hirveä kahina altaassa. Kutuparin varma naaras ottaa toiselta kiekolta turpiin eikä yritä edes lähteä karkuun. Hilluu vaan tämän oman parinsa edessä.
Ihan kuin yrittäisi estää toista kiekkoa vokottelemasta omaansa. Kuinkas usiasti ukot ja akat ottavat yhteen? Vai onko tavallisempaa että naaraat taistelevat keskenään.
Muttä kai se voi tapahtua toisinkin päin on ne nartutkin aika piruja katso vaikka saippuaopperoita niin kyllä ne akatkin vie toisen äijän, ei se kiekoilla ole sen kummempaa kuin ihmisillä.
.·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>
En luota lääkäreihin, yksikin hoiti yhdeksän vuotta saman potilaan keltatautia, kunnes huomasi että mieshän on japsi...(W.C. Fields)
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>
En luota lääkäreihin, yksikin hoiti yhdeksän vuotta saman potilaan keltatautia, kunnes huomasi että mieshän on japsi...(W.C. Fields)
Re: parin vaihto?
Meillä pääsääntöisesti uros napannut toiselta urokselta naaraan, mutta olen senkin ihmeen nähnyt kun kaksi urosta hedelmöitti yhden naaraan mätimunia vuorotellen ja hyvässä sovussa.penna kirjoitti:Mulla on 460litrasessa ollut kutupari jo jokusen kuukauden. Kutua pukkaa alta viikon välein ja kutu menee joka kerta parempiin suihin.
Kuinkas yleistä tämä on?
Altaat 530L+300L+250L+250L+180L+128L