Minulla on tällä hetkellä 170l purkki jossa on Eheimin 2012 sisäsuodatin. Olen hankkimassa lisäksi ulkosuodatinta ja olen pohtinut joko Eheimin PRO II 2028 tai wet/dry thermointerval 2227 tai 2229.
Onko kyseiset suodattimet liian isoja tuolle purkille (ajattelin ostaa kunnollisen koska voi olla että jossain vaiheessa hankin isomman tankin)? Noissa thermointervaleissa on se hyvä puoli että niissä olisi lämmitin samassa paketissa... Sitten olisi kiva kuulla mitä massoja suosittelisitte kuhunkin suodattimeen?!?
Mitä siis yhdistelmää siis suosittelisitte/perustelut?
Lisäksi pitäisi ostaa uusi suodatin 128l purkkiin vanhan renan sisäsuodattimen rikkouduttua vajaan kahden vuoden käytön jälkeen...
Mitä mieltä olisitte esim. pienestä sisäsuodattimesta ja lisäksi vaikka eheimin ecco 2233:sta? Tuleeko muuten eccojen mukana kaikki suodatinmateriaali mukana vai ei? Ajattelin tuon tilauksen tehdä luultavasti aquaristic.de -verkkokaupasta.
Pisteenä i:n päälle ajattelin vielä kysäistä jos teen itse co2 reaktorin ja hankkisin siihenn levittimeksi Aqua Medic Membranreaktor 400:n niin mitä mieltä olette paketista (tulisi siis 170l).
Siinähän sitä, olisi kiinnostavaa kuulla perusteltuja mietteitä...
BTW: Älkää alkako selittämään mattosuodattimesta mitään, kiitos!