Toivoisin, että mahdollisimman moni viljelisi linkkiä http://merivesi.aqua-web.fi/" onclick="window.open(this.href);return false; omille kotisivuilleen, jotta saamme portaalille näkyvyyttä Googlessa!
Valvoja: Moderaattorit
Tietokanta (MySQL) järjestyy pyynnölläKimmo S kirjoitti:Tämä puolestaan tarkoittaa sitä, että palvelun ylläpitäminen alkaa jo maksamaan jotain.
uh, alkaa muodostua jo paineitaSam Salonen kirjoitti:Tietokanta (MySQL) järjestyy pyynnölläKimmo S kirjoitti:Tämä puolestaan tarkoittaa sitä, että palvelun ylläpitäminen alkaa jo maksamaan jotain.Softa on eri asia, GPL-ratkaisuja tosin luulisi löytyvän jolla tuon saa helposti toteutettua.
En tunnusta olevani nörtti, mutta tulipa mieleen seuraavaa pikaisesti keskustelua luettuani...Teemu Salonen kirjoitti:Kysäsenpä tolta mun tietotekniikkanörttitutkijalta kun se tulee illalla himaan vaihtoehdoista tohon tietokantasysteemiin.
Pahoittelut "pienestä" viiveestä - minulla on ollut sen verran kiireitä ja kotona tietokoneitten kanssa pieni solmu, että en ole ehtinyt päivittää sivustoa. Yritän parhaani mukaan saada uuudet kuvat, ja uudet altaatkin, portaaliin.Pallokala kirjoitti:Mites ton päivityksen laita, kun meidän altaaseen ei oo vielä kertaakaan päivitetty uutta kuvaa vaikka niitä on lähetelty...
Hieno homma!Kimmo S kirjoitti:Pahoittelut "pienestä" viiveestä - minulla on ollut sen verran kiireitä ja kotona tietokoneitten kanssa pieni solmu, että en ole ehtinyt päivittää sivustoa. Yritän parhaani mukaan saada uuudet kuvat, ja uudet altaatkin, portaaliin.Pallokala kirjoitti:Mites ton päivityksen laita, kun meidän altaaseen ei oo vielä kertaakaan päivitetty uutta kuvaa vaikka niitä on lähetelty...