Korutetroja lisää, vaikka että olisi 15 yksilöä yhteensä. Lämpöä saisi näillekin olla pari kolme astetta enemmän. Partiksista luopuisin toisesta, riippuen että minkä kokoisia ovat ja mitkä sukupuolet. Jos 2 pientä naarasta niin voisivat mennäkin jos ovat sävyisiä, mutta koiraina ei eikä varsinkaan koiraana ja naaraana mene, koska kohta sulla on niitä miljoona. Mulla on 317-litraisessa 3 partisukkoa, joista yksi on 17 senttiä pitkä.. Ja ei, ne eivät oikein tule toimeen, piiloista huolimatta (pitää väkisin käydä toisen luolalla uhoamassa valojen sammuttua
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
). Partiksille kannattaa tarjota esimerkiksi kurkkua tai kesäkurpitsaa niin eivät maistele kasveja, kasvissyöjiä kun ovat. Mulla natustavat joskus miekkakasveja vaikka syötän kesäkurpitsaa lusikan varressa. Itse ruokin 2 kertaa päivässä ja pidän yhden paastopäivän viikossa. Ekan kerran ruokin aamulla (tai siis sitten kun herään, opiskelijana heräämisajat vaihtelevat välillä 7-12) ja sitten kerran juuri ennen kuin valot sammuu tai ovat jo sammuneet (hevosenomistajana kotiintuloajat ovat joskus mielenkiintoisia
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
). Valaistus on mulla hoidettu ajastimella, menee klo 9 päälle, valaistustauko klo 13-15 (levien kasvun estämiseksi) ja sammuvat klo 23.
Sitä Easy-Carboa kannattaa laittaa ihan joka päivä niin kasvit saavat sitä tasaisesti, mieluiten aina silloin kun laitat valot päälle, niin ehtivät käyttää sitä koko päivän.
Muutoin altaasi ja kalastosi kuulostavat asiallisilta, piikkisilmiä on hyvä porukka.

Sukarapuja voi muuten laittaa alle 40-litraiseenkin, jos haluat erillisen rapulan hommata. Sellainen on mullakin suunnitelmissa, kunhan vaan tuon avomiehen pää saadaan käännettyä.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
325: M. festivus, H. pyrrhonotus, C. duplicareus, CW021, Hypancistrus sp. L-066
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus