On ollut kohta kaksi viikkoa ämpärissä ja kelluvat edelleen paremmin kuin kumiankka

Valvoja: Moderaattorit
Mulla kokemusta nyt kahdesta moorakarahkasta. Kumpikaan ei kellu.Psogu kirjoitti:Mie liotin pari viikkoa kivi painona ja se riitti. Sitten keksin keittää sen kun keräsi jotain vaaleaa hyhmää. Nyt se (lisää vapaavalintainen ärräpää) kelluu taas!Keittovaiheessa kannosta lähti pesupähkinää muistuttava tuoksu ja veden pinnalle tuli "öljyläikkiä". Liekö tuota uskaltaa laittaa altaaseen?
Jep, keitin äskettäin itsekin omenapuunoksan. Keittäessä oksan sisällä oleva ilma laajenee ja kuplii ulos päistä. Nopeuttaa upottamisprosessia huomattavasti.RHODESIAN kirjoitti:Jos vain on käytössä saunanpata niin siinä on hyvä keittää niin moorakannot kuin muutkin kelluvat sisustuskappaleet. Itse olen laittanut kannot päivällä kiehumaan ja polttanut yhden pesällisen puita. Kannot jätän pataan jäähtyvään veteen ja noukin pois seuraavana päivänä eikä yksikään ole kellunut keittämisen jälkeen.
Heh...voit lähteä niiden kanssa kellumaanZissou kirjoitti:Kuinka kauan tarvitsee liottaa moorapuuta (Red moorwood), että ei enää kelluisi.
On ollut kohta kaksi viikkoa ämpärissä ja kelluvat edelleen paremmin kuin kumiankka.