Tuossa taustatiedot sitten asiaan. Mikä olis sellanen hyvä perusresepti jolla nuo lajit sais kasvamaan rehevästi? Edelliset rehut kuoli aivan perusteellisesti nyt kun oon hankkinu uuden kasvuston oon aika huolissani että niille käy samoin. Kasvit siis tavallan "sulivat"; konnanputki muuttu haapeeks ja hajos, intianvesitähdikin lehdet reikiinty, kellastu ja putos pois. Kun sitten poistin nuo lehdettömät tikut altaasta, niiden juuret olivat kuitenkin ihan terveet.. Kaloissa ei myöskään ole mitään vikaa, eikä mun ymmärtääkseni vesiarvoissakaan. Aluksi aattelin, että tuo on lannoituksen puutetta, ja lisäsin kerta viikkoon nestelannoitetta (joku täällä valisti mua, että nämä lajit ottaa ravinteet lehdillään, ei juurillaan, onko tuo totta? Intianvesitähdikillä ainakin on juuret, eikö se sitten käytä niitä

Vai olisiko vika valaistuksessa? Kun allas on noin pieni (korkeus 35 cm) oon tyytynyt yhteen loisteputkeen. Allas ei oo missään pimeimmässä nurkassa, vaan kesäisin ilta-aurinko pääsee paistamaan sinne. Enkä mä oikein ymmärrä noita valon aallonpituus juttuja
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mieleen tuli myös toi hiilidioksidi. Onko liian vähän kaloja, vai ollaanko suurimmassa sallitussa määrässä

Jos joku oikeesti viittii vastata oon tosi kiitollinen, alan kohta katua että pistin pystyyn mokoman kipon..