Ja jos tossa on järkee laittaa tollanen toho mun altaaseen nii oisko tollanen Eheim Compact 300 pumppu tarpeeksi siihen? Ja otanko karkeaa vai hianoo?

BTW:Oon onneton ton haun kanssa joten heittäkää mut johoki ketjuun jos on tarvetta

Valvoja: Moderaattorit
Jos päässyt livahtaan ohi silmien, niin tuo kandee lukee läpi, kuviakin mukana.Kukkiis kirjoitti:Nyt olisi suunnittella mattosuodatin 325l aksolaan, tämä toiseen päätyyn ja toiseen päätyyn sisäsuodatin.
Elikkäs ajatus mattosuodattimesta on jo olemassa. Mutta kertokaa tyhmälle, mihin se pumppu tulee ja miten? Elikkä näinkö, pumppu akvaarion ja suodatinmaton väliin? ja pumpusta suihkuputki suodatinmaton läpi? Mitäs muuta? Mitä mä tarviin tähän projektiin
nastamuumio kirjoitti:Jos päässyt livahtaan ohi silmien, niin tuo kandee lukee läpi, kuviakin mukana.Kukkiis kirjoitti:Nyt olisi suunnittella mattosuodatin 325l aksolaan, tämä toiseen päätyyn ja toiseen päätyyn sisäsuodatin.
Elikkäs ajatus mattosuodattimesta on jo olemassa. Mutta kertokaa tyhmälle, mihin se pumppu tulee ja miten? Elikkä näinkö, pumppu akvaarion ja suodatinmaton väliin? ja pumpusta suihkuputki suodatinmaton läpi? Mitäs muuta? Mitä mä tarviin tähän projektiin
http://www.aquahoito.info/suomi/akvaari ... /index.php