Elikkäs muuttuisiko akvaario ihan hirveäksi jos sinne soran sekaan sekoittaisi semmosta vaaleenpunasta soraa..?
Muuttuuko aivan luonnottomaksi, ja onkos muilla kuvia kys. lopputuloksesta..?
Soraan pinkihtävää soraa sekaan?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Soraan pinkihtävää soraa sekaan?
Kiellettyä on vain kiinnijääminen
-
- Member
- Akvaarioseurat: OAS
Re: Soraan pinkihtävää soraa sekaan?
Tarkoitatko värjättyjä sisustuskäyttöön tarkoitettuja soria? Niistä saattaa liueta jotain myrkyllistä veteen, en suosittele. Jos tiedät että kivet olisivat puhdasta ruusukvartsia, niin ehkä silloin voisi kokeilla. Lopputulos ei varmaankaan ole luonnollinen, mutta varmasti nätti, niin kauan kun ei levä iske.
40l, Aphyosemion australe
80l, Pterophyllum scalare perhe
650l, Ancistrus sp., Apistogramma borellii, Corydoras paleatus, Corydoras pygmaeus, Pterophyllum scalare, Pterygoplichthys gibbiceps
80l, Pterophyllum scalare perhe
650l, Ancistrus sp., Apistogramma borellii, Corydoras paleatus, Corydoras pygmaeus, Pterophyllum scalare, Pterygoplichthys gibbiceps
-
- Advanced Member
En voi sanoa muuta kuin ÄLÄ TEE SITÄ. Kaikkea on kiva kokeilla, mutta tuon koristesoran kanssa on niin, että vaikka nyt olisit kuinka pinkin ystävä, niin ajansaatossa mieli muuttuu ja luonnolliselta se ei tod. näytä. Puhumattakaan siitä, että kun itse toteat hyvin toimivassa kypsässä altaassasi olevan noin 600 pientä osasta jotain minkä tahtoisit sieltä pois....
Itse tein saman mokan aikoinaan malawi-altaaseen, jonne lisäsin pussillisen sinistä koristesoraa, ja voi juku että olen tuon teon kironnut useaan otteeseen, vieläkin keräilen altaan pohjalta jostain ilmaantuvia sähkönsinisiä "paukamia" luonnollisen hiekan joukosta ja aikaa siitä on noin 3 vuotta
.
Itse tein saman mokan aikoinaan malawi-altaaseen, jonne lisäsin pussillisen sinistä koristesoraa, ja voi juku että olen tuon teon kironnut useaan otteeseen, vieläkin keräilen altaan pohjalta jostain ilmaantuvia sähkönsinisiä "paukamia" luonnollisen hiekan joukosta ja aikaa siitä on noin 3 vuotta

Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys...
-
- Junior Member
Okei, eli en kokeilekkaan!
Kiitos teille kokemuksista, tuskin lopputuloskaan olisi ollu hirveän luonnollinen

Kiitos teille kokemuksista, tuskin lopputuloskaan olisi ollu hirveän luonnollinen

Kiellettyä on vain kiinnijääminen