130 litraiseen pari kalaa

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Ariadne
Junior Member
Junior Member
Viesti:

130 litraiseen pari kalaa

Viesti Kirjoittaja Ariadne »

Nyt tarvitsisi tietää mitä mahdollisimman isoja kaloja voi laittaa 130 litraiseen akvaarioon, johon ei tulisi kuin partamonni ja esim. 2 kpl näitä mahdollisimman isoja kaloja. Akvaario ei tule minulle, vaan henkilölle joka haluaa vain muutaman ison kalan. Olisin todella kiitollinen jos joku voisi neuvoa, itse kun en oikein mitään kaloja tähän akvaarioon nyt keksi.
on se rankkaa olla pieni ja karvainen - onneksi minä olen vain pieni
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Huulirihmapariskunta tuohon voisi mennä (hunajaiset ovat varmaankin liian pieniä), samoin vaikka loistokääpiöiden haaremi. Lippukirjoparissakin voisi olla ainesta, tai perhoskirjoparissa.
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Ariadne
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ariadne »

Minusta jokainen näistä vaihtoehdoista on ihan hyvä, mutta toisen mielipidettähän ei voi tietää. Täytyypä siis ehdottaa näitä ja katsoa kelpuuttaako mitään niistä. Kiitos paljon ehdotuksista! Ja jos jollain tulee mieleen vielä jotain niin lisää ehdotuksiakin otan vastaan.
on se rankkaa olla pieni ja karvainen - onneksi minä olen vain pieni
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Täytyy vielä lisätä kääpiöakarapari, ruostekirjopari, timanttikirjopari, palettikalapari ja jos taistoja ei pidä liian pieninä, niin niitä menisi haareminkin verran.
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”