Jyväskylän Faunatar?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
kijutu
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: JAS
Sukupuoli: Mies

Jyväskylän Faunatar?

Viesti Kirjoittaja kijutu »

Hei,
käväisin Jyväskylän entisessä Euromarketissa eli tulevassa Prismassa. Paikka siis oli remontissa. Tietääkö kukaan Euromarketin sisällä olleen Faunattaren kohtalosta/tulevaisuudesta?

KT
Lapinakka
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Jyväskylän Faunatar?

Viesti Kirjoittaja Lapinakka »

Keljon marketeille on ainakin tulossa Faunatar. Liekö se sama vaiko kokonaan uusi..
malawi
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja malawi »

Tiedän ainakin että se oli myynnissä. Käytä mielummin Reporanka tuolla jkl:n keskustassa, paljon parempi liike!!!

http://www.faunatar.fi/fin/index.php?page_id=110

Myymälämme toistaiseksi suljettu marketin remontin vuoksi.
Avaamme 25.2.2010, jolloin myymälässämme alkaa varaston tyhjennysmyynti vuokrasopimuksen päättymisen vuoksi.
Tule tekemään löytöjä....!!
Yhteystiedot:
Faunatar Jyväskylä, Japonica Oy
Palokanorsi 1
(Euromarketin sisällä, entisen puutarhamyymälän kohdalla)
40270 Palokka
Lapinakka
Senior Member
Senior Member

Ei minulla ole kyllä mitään moittimista Faunattaresta. Faunattaressahan on monesti Faunattaren hinnat, mutta ainut liike se on, mikä ostaa harrastajalta esim. kasveja ja maksaa rahana. Kaloista maksaa saman minkä tukullekin
Jos ei altaissaan ole kalaa, mitä asiakas haluaa, niin ottavat ja tilaavat.

Palvelukin on tähän mennessä ollut kohdallani moitteetonta.
Ihan OK-putiikki.
malawi
Advanced Member
Advanced Member

Varmasti on ihan hyvä, poikkeuksia on varmasti. Itse en käytä mitään Faunatar liikkeitä täällä pks-alueilla. Huonopalvelua tai onko se huono palvelua jos sitä palvelua et koskaan saanutkaan??
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Eilen kävin myllyn faunattaressa ihan katselemassa kaloja, altaissa ei ollut yhtään kuolutta kalaa, altaat olivat siistit, ei mitään negatiivistiä. Kalat olivat lajiteltu niin, että sopivat toistensa kanssa ja isommat kalat olivat isommissa ltaissa, kuin pienet parvikalat. pelkkää plussa tälle faunattarelle kalojen puolesta, myyjäkin kysyi, tarvitsenko apua. Tämän jälkeen en enää hennonut koittaa, tiesikö myyjä mitään kaloista. "Hei, mulla olis vintillä vanha 54litran akvaario, voisko sinne laittaa parven lehtikaloja, parvi neontetroja, miljoonakaloja ja kolme taistelukalaa" :D
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
mc82
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja mc82 »

malawi kirjoitti:Varmasti on ihan hyvä, poikkeuksia on varmasti. Itse en käytä mitään Faunatar liikkeitä täällä pks-alueilla. Huonopalvelua tai onko se huono palvelua jos sitä palvelua et koskaan saanutkaan??
No mun mielestä ainakin Myyrmannin Faunattaressa on saanut hyvää palvelua, kala-altaat ovat ihan kohtuullisessa kunnossa (verrattuna moniin muihin) ja kasvit ovat olleet priimakunnossa. Myyjät mukavia :)

Tosin Faunattaressa on kasvitietous aika heikkoa... Kun kyselimme aasialaisia kasveja, siellä lykättiin opas käteen ja sanottiin, että tutkikaa sieltä ja katsokaa, täsmääkö altaassa olevien kasvien ulkonäkö kirjan vastaaviin. Nooo, sellaista sattuu, kuitenkin haluamamme löytyi ja kasvi oli hyväkuntoinen :)

Faunattaresta saa perusinformaatiota, mutta yksityiskohtaisempaa tietoa saa (tietysti täältä ;) , sekä) Akvaariokeskuksesta, missä mm. vaivasimme myyjää ja kyselimme kaiken mahdollisen peruslaitteistosta ja akvaarion pystytyksestä. Myyjäparka joutui pitämään meille varmaan ainakin puolen tunnin luennon, mutta ainakin tarvittava löytyi ja uutta tietoa tarttui matkaan :) Loistava paikka :thumbsup:
450 l Etelä-Amerikkaa:
Biotodoma wavrini, Biotodoma cupido, Pterophyllum leopoldi, Hypancistrus sp. L-66, Peckoltia sp. L-134
Mörrikkä
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: JAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mörrikkä »

malawi kirjoitti:Tiedän ainakin että se oli myynnissä. Käytä mielummin Reporanka tuolla jkl:n keskustassa, paljon parempi liike!!!
Itse vierailen myös usein Repiksessä, mutta toinen hyvä liike on Lemmikkiasema joka on hieman kummallisessa paikassa Seppälän alueella.

Toivottavasti tuleva Faunatar on vähän isompi ja laajentaa myös kalavalikoimaa sekä tarvikkeiden/varaosien saatavuutta. Tuo uusi sijainti sopii mukavasti kun on vakio kauppamme vieressä. Faunattarien yleinen arvostelu ei oikein ole mielekästä koska ne ovat franchising-liikkeitä eli jokaisessa liikkeessä on oma yrittäjänsä. Jos on moitittavaa, niin olisi viisasta osoittaa se suoraan henkilökunnalle tai mieluiten vielä yrittäjälle itselleen, niin varmasti asia korjaantuu jos on korjaantuakseen.
MartZu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja MartZu »

Juu Turun Skanssin Faunattaressa oon käynyt muutaman kerran. Sieltä löytyy mun mielestä ihan jees määrä kaloja ja altaatki ihan hyvässä kunnossa. Kerran kävin kysymässä tiikeribarbien hintaa ku ei oltu vielä hintaa pistetty esille. Kesti niillä 15min ja palvelivat siinä välissä vielä asiakkaitakin rutkasti. No, onneksi ei ollut mihinkään kiire. Faunattaressa on kyllä just ne ''Faunattaren hinnat''.
malawi
Advanced Member
Advanced Member

Olen laittanutkin rakentavaa asiakaspalautetta siitä mitä olin mieltä, mutta mitään vastausta en saanut joten luulen ettei ne kaipaa uusia asiakkaita.
Lapinakka
Senior Member
Senior Member

Minunkin mielestäni tuo Lemmikkiasema on hyvä kauppa. Siellä on reilu meininki.

Juu ja uuden faunattaren sijainti ilahduttaa minuakin, ruokakaupan vieressähän se.
Veikkaanpa, että heräteostoksia tulee tehtyä useammin kuin kerran, hinnoista huolimatta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”