Savossa Malawiharrastajia?
Valvoja: Moderaattorit
-
RoopeB
- Akvaariokuvaaja 2005

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
Savossa Malawiharrastajia?
Kyselin tuossa yli vuosi sitten savonmaalla asustelevia malawisteja, eikä ainankaan silloin ilmoittautunut kuin yksi, jota asia kiinnostaisi. Nyt sitten kysely uusiksi.
Eli löytyykö E-Savon suunnilta (olen Mikkelistä) tai jostain lähistöltä Malawiharrastajia?
Roope
Eli löytyykö E-Savon suunnilta (olen Mikkelistä) tai jostain lähistöltä Malawiharrastajia?
Roope
Savo vastaa
Löytyyhän täältä Kuopiosta malawisteja. Lisäkseni olen käynyt katsomassa yhtä toistakin kuopiolaista malawitankkia, joka muuten oli hyvinkin asiallinen. Harrastaja oli pitkän linjan akvaristi.
Kuopiossa malawitarjonta kaupoissa jää yhteen akvaarioon, jossa on peruskaloja (mm. caeruleus, auratus, johannii...) ja aina uuden tilauksen kauppaan tullessa jotain kivaa harvinaisempaakin. Etelästä olen kaloja viime aikoina hankkinut ja joskus Tukkiholmaankin pitäisi päästä katselemaan ruotsalaisia malaweja.
Olisi kiva nähdä muitakin Savolaisia malawiakvaarioita ja jutella asioista. Mahdollisesti poikasten vaihtoa tms. Jokainen joka vain haluaa tulla katsomaan omia malawiakvaarioitani tai juttelemaan malaweista, on tervetullut kuin veronpalautus!
Kuopiossa malawitarjonta kaupoissa jää yhteen akvaarioon, jossa on peruskaloja (mm. caeruleus, auratus, johannii...) ja aina uuden tilauksen kauppaan tullessa jotain kivaa harvinaisempaakin. Etelästä olen kaloja viime aikoina hankkinut ja joskus Tukkiholmaankin pitäisi päästä katselemaan ruotsalaisia malaweja.
Olisi kiva nähdä muitakin Savolaisia malawiakvaarioita ja jutella asioista. Mahdollisesti poikasten vaihtoa tms. Jokainen joka vain haluaa tulla katsomaan omia malawiakvaarioitani tai juttelemaan malaweista, on tervetullut kuin veronpalautus!
Niin, ja kaikki Kuopiolaiset harrastajat ovat enemmän kuin tervetulleita
mukaan Ksas,n toimintaan![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
mukaan Ksas,n toimintaan
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Joo, käsittääkseni Pehis luennoi aiheesta, komean näköisen styroxtaustan
kun on puolisonsa kanssa 1100 litraiseen tulevaan malawialtaaseen rakentanut![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
kun on puolisonsa kanssa 1100 litraiseen tulevaan malawialtaaseen rakentanut
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
Kuopiosta tunnen erään tulevan malawiharrastajan lisäksi yhden pitkänlinjan malawistin. Mies työskentelee junansuoristajana VR:llä. Nimeä en kehtaa tähän laittaa kun ei ole ko henkilöltä luupaa julkaisuun kysytty.
Selvennys: Junansuoristaja = Junansuorittaja, entinen amattinimike tuolle oli "kai" vaihdemies, minut saa ampua aamunkoitossa jos olen väärässä joku VR:n ammattinimekkeitä tunteva korjatkoon jos amattinimikkeesä on virhe.
Kevennys: Urbani legenda kertoo että kuopiossa oli ollut käsivaihteiden aikana vaihdemies Onni Xxxxxxxx joka oli ollut viinaanmenevä mies, yöllä ratapihalla kävellessään vaihteita vaihtamassa, pullostaan salaa nappaillen Onni oli laulellut "Onni täällä vaihtelee..." Tarinaa on kuopion VR:n porukka kertonut totena, tiedä sitten.
Selvennys: Junansuoristaja = Junansuorittaja, entinen amattinimike tuolle oli "kai" vaihdemies, minut saa ampua aamunkoitossa jos olen väärässä joku VR:n ammattinimekkeitä tunteva korjatkoon jos amattinimikkeesä on virhe.
Kevennys: Urbani legenda kertoo että kuopiossa oli ollut käsivaihteiden aikana vaihdemies Onni Xxxxxxxx joka oli ollut viinaanmenevä mies, yöllä ratapihalla kävellessään vaihteita vaihtamassa, pullostaan salaa nappaillen Onni oli laulellut "Onni täällä vaihtelee..." Tarinaa on kuopion VR:n porukka kertonut totena, tiedä sitten.
-
RoopeB
- Akvaariokuvaaja 2005

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
Olisi kiva nähdä tausta!! Ottakaa joku videokamera mukaan ja lähettäkää nauha minulle kyseisestä luennostajartzu65 kirjoitti:Joo, käsittääkseni Pehis luennoi aiheesta, komean näköisen styroxtaustan
kun on puolisonsa kanssa 1100 litraiseen tulevaan malawialtaaseen rakentanut
Jokohan Pehiksen sivuilla on tietoa asiasta...pitääpä suunistaa sivujen suuntaan.
Roope
Tuleva malawihörhö ilmottautuu. Ensi viikolla olisi tarkoitus pistää allas kypsymään, eli eiköhän tässä jouluun mennessä voi jo itseään malawiharrastajaksi kutsua :-)
Kyllä minä varmaan sivuillekin jotain koitan väsätä, mutta se vasta luennon jälkeen ;-)RoopeB kirjoitti:Jokohan Pehiksen sivuilla on tietoa asiasta...pitääpä suunistaa sivujen suuntaan.
Juu, tiedän tämän. Juuri hänen luonaan kävin katsomassa ja juttelemassa viime keväänä. Asiallisesti tehty akvaario, mielenkiintoisia ja toimivia ratkaisuja ja hyväkuntoiset kalat. Eli pitkänlinjan akvaristi.TiHe kirjoitti:Kuopiosta tunnen erään tulevan malawiharrastajan lisäksi yhden pitkänlinjan malawistin. Mies työskentelee junansuoristajana VR:llä. Nimeä en kehtaa tähän laittaa kun ei ole ko henkilöltä luupaa julkaisuun kysytty..