Kysymys kuuluu, että kun näitä parvikaloja on kaikkia melko vähän, niin pystyyhän niitä ottamaan lisää? Tulipyrstön kanssa on kyllä aika ahdasta, jos joku haluaa tulla hakemaan niin tervetuloa. Pariin otteeseen pitänytkin mennä mutta noutaminen ei ole onnistunut enkä haluaisi alkaa postissakaan kuskailemaan. Mutta tosiaan, seeproja, rubiineja ja monnisia pitäisi saada lisää parventäydennykseksi, eihän tule liian ahdasta?
Lisäksi kun tuolla tahtoo levää olla (tupsulevä, ruskolevä) tekisi kovasti mieli ottaa jotain levääsyöviä kaloja (leväbarbi?) mutta ei taida olla ajankohtaista ennenkuin tulipyrstö on saanut uuden kodin ja parvet lisää porukkaa. Jotain muita hyviä levänpoistovinkkejä?


