Pigmenttivärit taustassa (menekki ja outo merkki)

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Felis
Junior Member
Junior Member

Pigmenttivärit taustassa (menekki ja outo merkki)

Viesti Kirjoittaja Felis »

Uulaa etsin kolmesta kaupungista, mutta eipä löytynyt. Hangon pigmenttijauheväriä löytyi, mutta valmistajalta ei tänään vastattu, kun olisin kysellyt sisällöstä. Onko kellään täällä tuosta kokemusta akvakäytössä?

Entä kun Uulaa saisi tilattuna, niin paljonkos tuollasen 300L taustaan sitä menee, kun kotikittiin sitä sekoittelisin ja tummanruskea (ruskea umbra) olisi väri? Väripakkauksia oli 1,2dl (muistaakseni) ja 1L.
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu.
Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa.
-Henry Miller-
nannukka9
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Pigmenttivärit taustassa (menekki ja outo merkki)

Viesti Kirjoittaja nannukka9 »

Itse kun aikanaan tein pari taustaa (250l ja 90l) niin ostin kahta väriä yhden purkin ja kummastakin jäi ehkä noin puolet. Eli luulisin että yhdellä pärjäät, siis sellaisella pienellä purkilla. Siihenkin tietysti vaikuttaa miten tumman haluat, montako kerrosta ja kuinka isolle pinta-alalle pitää rittää (taustan ulkomittojen lisäksi menekkiin tietysti vaikuttaa myös kuinka paljon on koloja jne.). Sekin tietysti vaikuttaa kun iste sekoittelin ainetta betoniin, kotikittiin voi mennä enemmän kun on valkeaa (jos siis haluaa tumman), betoni on jo valmiiksi vähän tummempaa.
Felis
Junior Member
Junior Member

Re: Pigmenttivärit taustassa (menekki ja outo merkki)

Viesti Kirjoittaja Felis »

Kiitos vastauksesta :D
Taidan tilata tuon pienemmän satsin ja katson, mihin asti riittää. Ärsyttää vaan, kun nyt ois kova into väkästää tuota taustaa, mutta pitää odotella tilauksia, jotka kestää ties kuinka kauan... Ja meikä kun on "nyt-heti-kaikki-tänne"-tapaus :mrgreen: No, jospa saisi tänään siivottua kodin, kun ei muutakaan tekemistä keksi.
Kissani ja minun välillä vallitsee ehdoton sopusointu.
Kissa tekee, mitä sitä huvittaa ja minä teen niin kuin kissani haluaa.
-Henry Miller-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”