Kierteissarvia ilmaiseksi paikallisesta kaupasta

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Fiu
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Kierteissarvia ilmaiseksi paikallisesta kaupasta

Viesti Kirjoittaja Fiu »

Kävin tuossa eräässä paikallisessa akvaariokaupassa ja näin eräässä altaassa oikein mukavankin kokoisia kierteissarvikotiloita. Itse olin niitä jo pitkään hinkunut altaaseeni, joten päätin käyttää tilaisuuden hyväkseni. Kun myyjä pakkasi ostamiani kaloja (kaksi noitamonnia), niin kysyin häneltä, että olisiko mahdollisuus saada myös mahdollisesti kotiloita muutama mukaan. Noh, kyllä niitä muutama lähtikin, myyjä nimittäin tyhjensi kaksi akvaariollista kotiloita pussukkaan ihan ilmaiseksi. *johtuu varmaan siitä, että olen kyseisen liikkeen kanta-asiakas (käyn siellä vähintään kerran päivässä)*

Muutenkin kyseisessä liikkeessä on mukava ja asiantunteva palvelu, joten entistä positiivisempi kuva jäi tästä liikkeestä edelleen (olen asioinut liikkeessä jo vajaat 10-vuotta ja valittamista ei ole jäänyt) :D
AMS
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja AMS »

Itte en vielä näin aktiivinen asiakkas ole, mutta ostaessani katkiksia kysyin kierteissarvia kylkiäisiksi --> lahjoittivat niitä mukavan kasan erittäin mielellään ja ihmettelivät miksi ihmeessä niitä haluan... :D

Liike sijaitsee Raisiossa...
greippi
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Re: Kierteissarvia ilmaiseksi paikallisesta kaupasta

Viesti Kirjoittaja greippi »

Fiu kirjoitti:Noh, kyllä niitä muutama lähtikin, myyjä nimittäin tyhjensi kaksi akvaariollista kotiloita pussukkaan ihan ilmaiseksi. *johtuu varmaan siitä, että olen kyseisen liikkeen kanta-asiakas (käyn siellä vähintään kerran päivässä)*
Aika nuiva kauppias olisi sellainen joka kehtaisi kotiloista rahat ottaa. En ole koskaan kuullut että kukaan olisi niistä maksamaan joutunut. Ellei nyt sitten buumin jälkeisenä aikana joku keksi alkaa rahastamaan (vrt. katinkultamonnien hinnantuplaus).
Citrus paradisi
Blue
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Blue »

Juuri eilen sain paikallisesta pienen kotiloympin, mitäpä niistä rahaa pyytämään kun jopa päivä saa laittaa kasan kotiloita roskiin ;)
Fiu
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fiu »

Olenpa nähnyt kyllä sellaisen kaupan täällä Etelä-Suomessa, joka kehtasi pyytää kierteissarvista 0,10euroa kappale... Eli kyllä niilläkin nemmä voi jotkut rahastaa :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”