Olen tilaamassa http://www.reptilica.de/index.php/language/en sivulta itselleni jonkin verran tavaraa ja ajattelin kysyä, että jos joku olisi halukas lähtemään tilaukseen mukaan. Postikulut ovat 5kg asti n. 11e ja ne jaetaan osallistujien kesken. Asun Siilinjärvellä (Kuopion vieressä) ja mielellään haku... Mutta jos joku ehdottomasti tuolta jotain haluaa ja on valmis maksamaan Suomen postarit (1.8,5e tuotteista riippuen) niin silloin voin ottaa mukaan.
Sivulla on lähinnä terraario ja akvaariotarvikkeita. Suurin osa tuotteista on todella halpoja Suomen hintoihin verrattuna! Esim Pre Alpin Testudo pelletit 1kg vain 5e (Suomessa 14-20e). Kannattaa tutustua sivuun ja jos tuotetta ei heti löydy niin hakua kannattaa kokeilla, koska osa tuotteista on aika hankalasti löydettävissä muuten.
Jos mukaan tulijoita tulee, niin pikimmiten ilmoitus s-postiin: emilia.nuppu@hotmail.com
Tilaus lähtee tiistaihin mennessä!
KIMPPATILAUS Reptilica.de, Saksa
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: KIMPPATILAUS Reptilica.de, Saksa
Tilaus lähti matkaan, enää ei pääse mukaan!
Seuraavan kerran olen tuolta tilailemassa korkeintaan loppu vuodesta (ellei millekään ihmeemmälle tule tarvetta). :]
Seuraavan kerran olen tuolta tilailemassa korkeintaan loppu vuodesta (ellei millekään ihmeemmälle tule tarvetta). :]