Kalojen tilaaminen netistä
Valvoja: Moderaattorit
Kalojen tilaaminen netistä
Onko joku tilannu netistä kaloja? miten ne toimitetaan? ja mistä paikoista voisi kaloja tilailla?
380l akva, 2 kissaa ja 1 koira.
Re: Kalojen tilaaminen netistä
Enään en luultavasti tilaa mutta joskus aikoinaan tuli kokeiltua tilaamistakin. Kauniita terveitä kaloja kyllä tuli, eli itse liikkeessä ei ole mitään vikaa mutta aika kalliiksi tuo loppupeleissä tuli kun tilasin vaan muutaman kalan ja matkahuollon kautta tulivat niin rahaa meni kyllä määrään nähden liikaa..
http://www.viherkala.fi/index.php
http://www.viherkala.fi/index.php
-
- Member
- Sukupuoli: Nainen
Viherkalasta oon tilaillut ja olen ollut tyytyväinen. Täällä kun on tasan 2 eläinkauppaa ja sinne on suht vaikea mitään tilata, jossei tukkulistaan kuulu. Mielummin sitten harvinaisemmat tilaan suoraan tuolta ja maksan vähän extraa. Palvelu on erinomaista ollut.
Eikö Lappeenrannan seudulla ole useampia akvaariokaloja myyviä liikkeitä? Keskustassa liikekeskuksessa on Faunatar. Ja kirjaston kupeessa on Reporanka, jonka omistaja on itsekin akvaarioharrastaja. Rahulan Rehusta keskustan ulkopuolelta löytyy myös akvaariokaloja ja akvaarioista vastaava myyjä taitaa hänkin olla harrastaja tai muutoin valveutunut (?). Imatralta eli ihan Lappeenrannan vierestä löytyy Norppis, jonka kasviloistoa ja akvaarioita kävin itse ihastelemassa ja ihmettelemässä, että miten kasvit kukoistavat niin hienosti. No, Norppiksen akvaarioista vastaavan myyjän opastuksella ja Aqua-Webin ahkeralla lukemisella meilläkin kasvit ovat räjähtäneet kasvuun. Sain myös sen kuvan, että pyrkivät tilaamaan mitä asiakas toivoo. Ihan näin Of Topic:ina.eriador kirjoitti:Täällä kun on tasan 2 eläinkauppaa ja sinne on suht vaikea mitään tilata, jossei tukkulistaan kuulu. Mielummin sitten harvinaisemmat tilaan suoraan tuolta ja maksan vähän extraa. Palvelu on erinomaista ollut.
-
- Member
- Sukupuoli: Nainen
Reporanka oli hyvä liike, mutta valitettavasti lopettaa, sieltä ei nyt saa enää kuin koristeita ym. tarvikkeita. Faunattareen olen ollut tyytyväinen, taistoja onkin sieltä tilauksessa 
Imatralta on vaikea hakea, kun autoa ei ole ja äiteen luona kun on käymässä niin on vähän vaikea sitten käydä kalakauppoja tekemässä
Harmi sinänsä, koska Norppis on ihan POP! 
Rahulasta oon saanut monta kertaa niin ala-arvoista palvelua, että sieltä en osta enää mitää. Lähinnä tuntuu siltä että anteeksi saisi pyydellä kun sieltä menee kaloja ostamaan
Tuntuu olevan jotenkin kauhean suuri "työ ja tuska" kun joutuvat niitä kaloja sieltä altaasta poimimaan. Ja kalojen tilaaminenkin tuntui olevan vaikeaa, tosin voihan olla kyseessä ovat vaan tietyt myyjät sitten. Siinä kuitenkin syy miksi käytänkin Viherkalaa niihin kalaostoihin, joiden saaminen Faunattareen kestäisi pidempään 

Imatralta on vaikea hakea, kun autoa ei ole ja äiteen luona kun on käymässä niin on vähän vaikea sitten käydä kalakauppoja tekemässä

Rahulasta oon saanut monta kertaa niin ala-arvoista palvelua, että sieltä en osta enää mitää. Lähinnä tuntuu siltä että anteeksi saisi pyydellä kun sieltä menee kaloja ostamaan
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)

Minä olen tilannut viherkalasta, kahteen kertaan. Ekalla kerralla kaikki meni hyvin, toisella kerralla en tiedä mitä tapahtui. Kuljetuspussissa oli kuollut kala, ja kuukaudessa kaikki 12 tiikeribarbia jotka sieltä tilasin, olivat kuolleet. Takkiin tuli 30euron verran, mutta eniten harmitti kalojen puolesta ja se kun itse meinasin että hommaan kalan joka on kestävä ja sopii alottelijalle.
Viherkala on minusta ollut muuten ihan kiva kauppa, mutta nettisivuilta en menisi tilaamaan mitään jos en ole varautunut pitkällä pinnalla.. Toimii meinaa jostain syystä aina ihan hirveän hitaasti noi sivut.

Viherkala on minusta ollut muuten ihan kiva kauppa, mutta nettisivuilta en menisi tilaamaan mitään jos en ole varautunut pitkällä pinnalla.. Toimii meinaa jostain syystä aina ihan hirveän hitaasti noi sivut.