300-litraiseen kaloja
Valvoja: Moderaattorit
-
nikodeemus
- Starting Member

- Viestit: 11
- Liittynyt: 15:22, 24.11.2003
300-litraiseen kaloja
Olen saamassa 300-litraisen akvaarion. Mitä kaloiksi? Ehdotuksesi. Haluaisin kiekkoja, mutta ei tetroja 
-
nikodeemus
- Starting Member

- Viestit: 11
- Liittynyt: 15:22, 24.11.2003
oho seon siis 300l
oho se on siis 300l
-
JukkaV
- Advanced Member

- Viestit: 3249
- Liittynyt: 13:24, 06.11.2003
- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Paikkakunta: Tuusula ja Turku
- Viesti:
Ai barbeja kiekkojen kanssa? Enpä kannata ideaa. Mieluummin näin:
4 kiekkokalaa
10 corydorasta
joku lämpimästä (28 astetta) pitävä rasbora- yms. parvi tai labyrinttikalahaaremi (ehkei taistelukalaa kuitenkaan...)
4 kiekkokalaa
10 corydorasta
joku lämpimästä (28 astetta) pitävä rasbora- yms. parvi tai labyrinttikalahaaremi (ehkei taistelukalaa kuitenkaan...)
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
-
nikodeemus
- Starting Member

- Viestit: 11
- Liittynyt: 15:22, 24.11.2003
pleco
Ajattelin jotain plecoa, esim. appelsiini pleco tai kuujuova pleco. Onko mahdottomuus?

