300-litraiseen kaloja

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
nikodeemus
Starting Member
Starting Member
Viestit: 11
Liittynyt: 15:22, 24.11.2003

300-litraiseen kaloja

Viesti Kirjoittaja nikodeemus »

Olen saamassa 300-litraisen akvaarion. Mitä kaloiksi? Ehdotuksesi. Haluaisin kiekkoja, mutta ei tetroja :x
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 7365
Liittynyt: 17:01, 03.10.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Hmmh, siis onko allas 300 vai 400 litrainen?

Kumpaankin menee kiekkoja, mutta ota varmuuden vuoksi se isompi allas ;)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
nikodeemus
Starting Member
Starting Member
Viestit: 11
Liittynyt: 15:22, 24.11.2003

oho seon siis 300l

Viesti Kirjoittaja nikodeemus »

oho se on siis 300l
fleedu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 166
Liittynyt: 12:28, 04.06.2002
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja fleedu »

Iso parvi (20 vaikka) loistobarbeja olis tosi näyttävä. Ja mukaan mahtuis ehkä parvi tiikeribarbeja. Pohjalle vaikka piikkisilmiä.
JukkaV
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 3249
Liittynyt: 13:24, 06.11.2003
Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tuusula ja Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ai barbeja kiekkojen kanssa? Enpä kannata ideaa. Mieluummin näin:

4 kiekkokalaa
10 corydorasta
joku lämpimästä (28 astetta) pitävä rasbora- yms. parvi tai labyrinttikalahaaremi (ehkei taistelukalaa kuitenkaan...)
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
fleedu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 166
Liittynyt: 12:28, 04.06.2002
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja fleedu »

Siis ei kiekkoja tietenkään barbien kans :) mutta jos jätät kiekot pois.
nikodeemus
Starting Member
Starting Member
Viestit: 11
Liittynyt: 15:22, 24.11.2003

pleco

Viesti Kirjoittaja nikodeemus »

Ajattelin jotain plecoa, esim. appelsiini pleco tai kuujuova pleco. Onko mahdottomuus?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”